מעצר מאסר אזיקים כלא
מעצר מאסר אזיקים כלאThinkstock

לאחר חקירה במשרדי המפלג לפשיעה לאומנית בימ"ר ש"י, שוחררו הערב (ב') בני הזוג ממעון שנעצרו במהלך היום בידי בלשי משטרה.

בני הזוג נעדרי עבר פלילי ולהם שני ילדים, אשר הועברו לשכנים לאחר מעצר האשה בביתה.

הבעל, אברך כולל כבן 25, נחקר בחשד למעורבות באירוע של כריתת עצים של ערבים בהר חברון לפני מספר שבועות, ואילו האישה נחקרה בחשד להצתת בית של ערבי לפני מספר חודשים.

"הכחשתי מכל וכל את הדברים", סיפר הבעל. "זה היה הזוי. חקרו אותי עשר דקות בלי להציג לי שום דבר שקושר אותי לאירוע הזה". האישה גם היא תיארה חקירה דומה, במהלכה הכחישה כל קשר לאירוע ההצתה ולא הוצגה לה כל ראיה הקושרת אותה לאירוע.

האישה נעצרה בידי בלשי משטרה ושוטרת שהגיעה לביתה בישוב מעון. המעצר בוצע בזמן שהאישה יצאה להביא את ילדיה מן הגן, ולפיכך התלוו אליה השוטרים לגן הילדים ולאחר שהוציאה את הילדים מהגן עצרו אותה מולם והעבירו אותם לשכנה.

הבעל נעצר לאחר שכח גדול שכלל ארבעה רכבי משטרה ויס"מ הגיע לכולל בו הוא לומד והשוטרים עצרו אותו.

עו"ד מוריה ששון הגיעה מטעם ארגון חוננו לתחנת המשטרה כדי לסייע לאישה. בארגון חוננו מגנים בחריפות את המעצר ומכנים אותו "הזוי".

"ראינו בשנים האחרונות לא מעט מעצרים חסרי שחר, אך בכזה מעצר הזוי טרם נתקלנו", אומרים ב'חוננו'. "האם באמת חושבים השוטרים שאמה לשני ילדים, שמעולם לא נעצרה בעבר וחייה בשלווה את חייה, תלך באמצע הלילה להצית בית של ערבי?

''לטעמנו מדובר בניסיון נואל של המפלג לפשיעה לאומנית להפעיל לחץ פסול על בני זוג בכדי שיודו בדברים שלא ביצעו. הרי שחרורם המיידי לאחר חקירה קצרה מוכיח כי מלכתחילה מדובר במעצר שווא".