רעיה וחיים רגוניס ז''ל
רעיה וחיים רגוניס ז''לצילום: מתוך עמוד הפייסבוק של השר יעלון

עצוב. לפני עשרים שנה נפטר בפתאומיות קצין המודיעין הצעיר של סיירת מטכ''ל, איל רגוניס ז''ל, בן טיפוחיו של של השר משה יעלון שהיה אז מפקד בחטיבה.

אתמול הלכה לעולמה אמו רעיה, שבוע בלבד לאחר מות בעלה, אביו של איל, חיים רגוניס.

אייל היה אדריכל מבריק והוא נפטר מדום לב סמוך לקללה שהטילו עליו גורמים בעדה החרדית בשל מעורבותו בפרויקט בנייה יוקרתי ביפו.

שר הביטחון יעלון סיפר הערב בעמוד הפייסבוק שלו, ''כל מי שהכיר את משפחת רגוניס שאל את עצמו כיצד תוכל אם המשפחה, רעיה, להמשיך הלאה ללא אהוב ליבה. למרבה הצער, שבוע בדיוק לאחר מותו של חיים, גם רעיה נפטרה, ואתמול ליווינו אותה למנוחת עולמים לצידו של חיים.

''רק לפני ימים אחדים נפרדת מאהוב ליבך, האיש שהיה חלק ממך, מחייך, והכאב היה כבד מנשוא", ספד יעלון לרעיה. ''באצילות נפרדת מחיים אחרי שנות דור של חיים משותפים, בהן הפכתם להיות מופת עבור כל מי שהכיר אתכם''.

השר סיפר כי "אהבה עצומה" שררה בין שני ההורים. ''מי שהכיר אתכם ידע את את השותפות. החברות. דרך החיים בה בחרתם, העשייה הבלתי פוסקת, החינוך שהענקתם לבנים הנפלאים, הערכים שהיו חלק מכם בכל צעד ושעל.

''עתה, כשאת מתאחדת עם חיים ועם איל האהובים כל כך, אנו נותרים כאן יתומים וכואבים. דעי כי נחבק את בניך ונתמוך בהם ברגעים הקשים. דעי כי תישארי בכל אחד ואחת מהנוכחים, כי נגעת בנו, בדרכך המיוחדת והאוהבת כל כך. דעי כי תוסיפי להיות נוכחת בחיינו, גם אם אינך עימנו עוד. דעי, רעיה, שאנחנו כבר מתגעגעים", ספד יעלון.