אברהם ליפשיץ בנוף איילון
אברהם ליפשיץ בנוף איילוןיוני קמפינסקי

ראש מנהל החמ"ד, הרב ד"ר אברהם ליפשיץ, מספר בהתרגשות גדולה על שבוע החמ"ד הנמצא בעיצומו.

בשיחה עם ערוץ 7 הוא סיפר כי זו השנה הרביעית בה מתקיים שבוע החמ"ד, "כל השנה עוסקים בחמ"ד ומדי פעם צריך לעצור ולהתבונן מי אתה, מה אתה, לאן אתה הולך ומה המשימות. לראות את האור הגדול והשלימות הגדולה".

השנה שבוע החמ"ד יוצא במקביל לבחירות אך גם את זה לוקח ליפשיץ למקום חינוכי ואמוני, "ביום ראשון הקרוב תתקיים תפילה ברחבי הארץ והתפילה המרכזית תהיה בירושלים בהשתתפות הראשון לציון והרב הראשי לירושלים - הרב שלמה עמאר, ראש ישיבות בני עקיבא - הרב חיים דרוקמן ורב הישוב עופרה - הרב אבי גיסר. 

"נתפלל בנוסח מיוחד שהוצאנו וכל 300 אלף תלמידי החמ"ד יתפללו ויבקשו אחדות. נתפלל למען יהונתן פולארד ונדבר אחדות לקראת יום הבחירות".

הרב ליפשיץ מוסיף כי "דווקא ביום הבחירות ושבוע החמ"ד אנחנו זוכרים שאנחנו שליחים עם תפקיד גדול לאומה כולה, להאיר את דרך התורה הגואלת. יש לנו תפקיד בתוך מדינת ישראל ויש פה אמירה שאנחנו לא לעצמנו אלא להאיר את התורה הגואלת והתלמידים קולטים את זה".

שבוע החמ"ד נפתח ביום "חמ"ד של תורה" - משפחות החמ"ד קיימו ימי לימוד תורה משותף של כלל התלמידים יחד עם הוריהם. אירוע גדול שהתקיים ביד בנימין היה טקס "מורי המאה", cu חולקו תעודות הוקרה ל-100 מורים מצטיינים בהישגים פורצי דרך.
שבוע החמ"ד נפתח ביום "חמ"ד של תורה" - משפחות החמ"ד קיימו ימי לימוד תורה משותף של כלל התלמידים יחד עם הוריהם. אירוע גדול שהתקיים ביד בנימין היה טקס "מורי המאה", cu חולקו תעודות הוקרה ל-100 מורים מצטיינים בהישגים פורצי דרך.למחרת התקיים מפגש ארצי למובילי החינוך החברתי בחינוך היסודי והעל יסודי בחמ"ד, שעסק בנושא "חזון החמ"ד מחולל מציאות". היום כלל סיורים בבתי כנסת ובשכונות תל אביב המתחדשת ונחתם באולפנית תל אביב.