חברי יחד במגדל העמק
חברי יחד במגדל העמקצילום: דוברות מפלגת יחד

מס' 2 ברשימת ''יחד'', ח"כ יוני שטבון, סייר היום (ראשון) במטות פעילי המפלגה בירושלים וקרא להם להשתתף בעצרת הימין הערב בכיכר רבין.

שטבון מתח ביקורת על אנשי המחנה הלאומי שבורחים להצביע למפלגת 'כולנו' ביום שלישי הקרוב. "אני לא מבין אנשי ימין שיצביעו לכחלון, זה מעשה לא אחראי שיפגע במחנה הלאומי ויביא להקמת ממשלת שמאל. אנחנו יומיים לפני הכרעה גורלית, האם פנינו לממשלת ימין שתשמור על ישראל או חלילה לממשלת שמאל וערבים שתביא עלינו אוסלו ג'?

"למרות זאת, לא מפריע לכחלון שמתהדר בנוצות לא לו כאילו היה ממשיכו של בגין, להצהיר כי אין לו בעיה לשבת בממשלת ציפי-בוז'י. אני לא מבין את כחלון, שגדל במחנה הלאומי, אני לא מבין את מצביעי הימין שמהרהרים אם להצביע לו. זו פשוט טעות נוראית".

שטבון הוסיף, "אני קורא למצביעי הימין לחזור הביתה ולהצביע למפלגות המחנה הלאומי''. לדבריו הצבעה לכחלון עלולה להיות טעות היסטורית, כלשונו, שתוביל ל''הקמת ממשלת שמאל ורוח גבית לאוסלו ג'".

נזכיר כי בחודשים האחרונים הבהיר יו''ר ''כולנו'' משה כחלון כי הוא אינו שולל נסיגה משטחי ארץ ישראל. באחת ההזמנויו אמר ''אני הליכוד האמיתי, שיודע גם לעשות שלום וגם לוותר על שטחים. לא נחמיץ הזדמנות לשלום. גם בנושא הזה יש אזלת יד".