ברוך מרזל
ברוך מרזלצילום: תומר ניוברג

איש מפלגת ''יחד'' ברוך מרזל מקווה שמפלגתו תעבור את אחוז החסימה וקורא לציבור המחנה הלאומי לצאת ולהצביע.

''אנחנו בקרבות מול אנשים שמנסים לגנוב לנו קולות, בעזרת ה' מקווה שבמאמץ האחרון נעבור אבל כל קול יכול להכריע. לכל אורך היום היו בעיות של העלמת פתקים והטרדות ומעשי אלימות אני מקווה בעזרת ה' שנחצה את הרף", אמר מרזל לערוץ 7.

יו"ר ''יחד'', חבר הכנסת אלי ישי, סיפר מוקדם יותר לערוץ 7 על תחושותיו ביום הבחירות, יום שאותו החל בביקור בכותל המערבי ומשם יצא לקלפי והלאה אל היום הסוער שלפניו.

לדבריו כבר בראשית היום הגיעו למטה ''יחד'' תלונות רבות על העלמת פתקי ההצבעה של מפלגתו מקלפיות, "אנשים שכנראה קיבלו הנחיות מש"ס לצערי הרב". בהקשר זה הוא מזכיר את מעצרו של אחד ממעלימי הפתקים בישוב כוכב יעקב.

ישי מציין ומזכיר לציבור כי במקרה שבו חסרים פתקי הצבעה עם האותיות הרלוונטיות ניתן לקחת פתק לבן ולרשום עליו בכתב יד את האותיות שהועלמו.

"צר לי על ההתנהגות הזו כי הערבים התאחדו ואנחנו חלילה וחס נאבד קולות של הימין. זה נורא ואיום", אומר אלי ישי ומזכיר את פנייתו לראשי המפלגות החרדיות והדתיות, כולל ש"ס, ובקשתו לקיים מערכת בחירות נקייה, "כי אחרי הכול אנחנו רוצים את המחנה הלאומי, את השמירה על התורה ועל הארץ.

''לצערי אני רואה את המציאות הפוכה. אם אנחנו נפסיד קולות זה מסכן את המחנה הלאומי. אנחנו רוצים את הימין בשלטון ולא את השמאל", אומר ישי המשוכנע כי מו"מ לחלוקת ירושלים יחל כבר מחר אם תקום ממשלת שמאל בראשות לבני והרצוג.