מקימי, קולקציית הקיץ
מקימי, קולקציית הקיץצילום: אמיר יהל

מדפי החנויות לובשים חג והאווירה מתרעננת. חג הפסח בפתח, וקהל הנשים כבר יוצאות להתחדש.

לאשה הצנועה החפצה בטרנדים החמים ביותר התשובות נמצאות במקום אחד - Mekimi. נשים וצעירות מכל רחבי הארץ נהנות מפריטים מעודכנים בתפירה עילית ואיכותית, עם נראות נוצצת ומתוחכמת, בצבעים אופנתיים ומעודכנים שיהפכו את הקיץ הבעל"ט לנעים, חגיגי ושמח.

בחנויות Mekimi מתחדשת קולקציה מרגשת, שהפריטים בה תוכננו עד לפרט הקטן ביותר. העיצובים המושפעים מתעשיית האופנה הבינלאומית, מקפידים לשלב את מיטב הטרנדים האופנתיים יחד עם יופי הצניעות, ושומרים על גלאם וזוהר ייחודי.

כניסה לסניפי Mekimi מספקת חוויית קנייה וארומה חזקה של ניחוח השופינג בחו"ל. החנויות נהנות מעיצוב בלתי שגרתי, ומהנה. המעצבות שי-לי הלאלי כהן ורחלי זילברליכט עיצבו קולקציה, צבעונית ושמחה: צבעי פסטל מחד, ועולם תוכן גדוש בכחולים מכל הצבעים והטקסטורות מאידך. בקולקציה משולבים גם צבעי שחור לבן ופסים גיאומטריים, במגוון רחב של בדים והדפסים משובבי עין. הפריטים משתלבים זה עם זה, ולבגדים ניתן להוסיף אקססוריז, שמשלימים טוטאל לוק מרשים.

לקולקציית הקיץ נוספה אחות צעירה: הרשת השיקה ליין חדש: Mekimi Teen. קולקציה נוצצת וחדשה לבנות הנעורים, מוקפדת ומאופיינת בדגמים קלאסיים עם טוויסט אופנתי. השמלות והפריטים נוצרו מבדים מעודכנים ומגוונים: סאטן, תחרה, ברוקד ובדי רשת מודפסים. השילובים בקולקציה זו באים לידי ביטוי בבדים ובאבזור האקססוריז סביבם. ביחד, הם מעניקים לגזרות את הייחוד האופנתי, החדשני והחגיגי, המאפיין את מהות הנערות.