בימים האחרונים שלפני חג הפסח נתקלים צרכנים רבים בגלידה עם טעם לא שגרתי - גלידת חרוסת.

מנכ"ל "בן אנד ג'ריס" בישראל, אבי זינגר, סיפר כיצד חשבו בחברה על הטעם היהודי. "אנחנו צריכים לגוון", אמר זינגר לגלי צה''ל, "אנחנו מוצאים את עצמנו כל פעם בפסח בבעיה, מכיוון שרוב חומרי הגלם שאנחנו משתמשים בהם במשך השנה הם חומרים שאנחנו מביאים מחברת בן אנד ג'ריס העולמית. בפסח אנחנו מוצאים את עצמנו ללא הרבה מבחר".

"לפני כמה שנים עשינו מצה מצופה שוקולד, קראנו לזה 'מצה קראנצ' וזו הייתה הצלחה, ובשנה שעברה לא עשינו שום דבר אז היה עלינו לחץ רציני. אמרנו 'בוא נגוון, נעשה משהו' -  עשינו חרוסת תפוחי עץ קצת יין וקינמון, ומפזרים את זה בתוך הגלידה", סיפר זינגר.

תגובות הצרכנים היו חיוביות. "להפתענו זה נהיה משהו היסטרי. העלו תמונות של זה לרשת ואנשים בטוחים שזה נמצא גם בארצות הברית ואירופה, אז פונים אלינו מכל מקום. פונים לחברה בארצות הברית ושואלים מאיפה משיגים את זה. לא היינו ערוכים לכזה דבר".

שגריר ארצות הברית בישראל כתב בטוויטר 'הולך להיות פסח שמח' לצד התמונה של הגלידה. ''זה בכלל עשה רעש" הודה זינגר.

"לפעם הבאה נלמד ונכין יותר", הוא מבטיח ומגלה כי במבחן הטעימות הילדים לא ממש אהבו את הטעם החדש. "לא חשבנו על הקטע של הילדים אבל בשביל זה יש את שנה הבאה, נעבוד יותר על הכיוון הזה".