ניפגש בוועדה? חברי הרשימה המשותפת
ניפגש בוועדה? חברי הרשימה המשותפתצילום: פלאש 90

איוב קרא, בקרוב שוב חבר כנסת (ליכוד), קורא לחברי הכנסת החדשים של הרשימה הערבית, להפסיק את ההתקפות על ראש הממשלה, "ראש הממשלה לא התכוון לפגוע באיש, זה היה חלק מתעמולת הבחירות, הוא רצה להוציא את האנשים מאפטיות, גם הח"כים הערבים אמרו שמי שמצביע למפלגה ציונית הוא זבל ואף אחד לא אמר דבר. עכשיו הגיע הזמן לעשייה, ואני מציע להם להיכנס לקואליציה ולעזור בכך לאזרחים הערבים. כל העליהום וכאילו הם מייצגים את פלשתין ואת עזה, כל זה לא נותן להם שום דבר".

לדבריו ראש הממשלה לא צריך להסס למנות שר לא יהודי, "צריכים למנות שר, דרוזי, בדואי או נוצרי, מישהו ששרת בצה"ל ולהראות שאנחנו הולכים עם מי שהולך איתנו. ראש הממשלה צריך להודיע שהוא ממנה שרים לא יהודים בממשלתו, שנאמנים למדינה ושרוצים לפתח את המגזר הערבי, כדי לשלב כל מי שחי כאן".

קרא מקווה שתוקם ממשלה לאומית, אך לא שולל ממשלת אחדות, "ראש הממשלה צריך לקיים את מה שהבטיח, ללכת עם ממשלה מאוד לאומית, אבל אם ימתחו יותר מדיי את החבל וינסו לסחוט, הוא צריך לחפש את האופציה של בוז'י, והיא לא צריכה לרדת מסדר היום. כי אי אפשר לקיים ממשלה שכל ראש רשימה של שישה מנדטים יכול להפיל את הקואליציה, אני מעריך שראש הממשלה לוקח גם את זה בחשבון".