בהיעדר טיעונים משכנעים לטובתו, השמאל מתמקד בשלילה של נתניהו. נתניהו ורעייתו שרה
בהיעדר טיעונים משכנעים לטובתו, השמאל מתמקד בשלילה של נתניהו. נתניהו ורעייתו שרהצילום: פלאש 90

דיון ההוכחות במסגרת התביעה שהגיש אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, מני נפתלי, נגד בני הזוג נתניהו, נפתח (רביעי) בבית הדין לעבודה בירושלים.

הדיון הבוקר הוא הראשון בתביעה, והתקיים לאחר ששני הצדדים הגישו תצהירים לבית המשפט העליון.

"כשהכרתי את גברת נתניהו כמאבטח, לא ידעתי שהיא שותה כמות אלכוהול מטורפת", השתלח נפתלי באשת ראש הממשלה. ''כשהפכתי לאב בית גיליתי שהיא שותה כמויות כמו שלושה בקבוקי שמפניה ביום".

נציגת הפרקליטות עו"ד נצח דולב לא עשתה הנחות לנפתלי ושאלה אותו "למה לא כתבת את זה בתצהיר שלך?". הוא השיב "לא רציתי לפגוע בכבודו של ראש הממשלה. בתצהיר נתתי רק דוגמאות קטנות למה שעברתי".

בתחילת הדיון חקרה הפרקליטה בהרחבה את נפתלי ושאלה מי מממן אותו ומדוע התפטר מהעבודה רק כדי להקדיש זמן למשפט, בעוד הוא מבקש תרומות מהציבור כדי לממן את הייצוג המשפטי.

בין השאר הטיחה הפרקליטה בנפתלי כי "כבר ביום הראשון של העבודה שלך במעון ראש הממשלה אתה עובד 18 שעות". נפתלי השיב "גברת נתניהו רצתה שאלמד את העבודה גם בבוקר וגם בערב. כל 20 הימים הראשונים עבדתי 18 שעות". הפרקליטה ענתה לו "פתאום אתה זוכר מצוין".

עו"ד דולב ביקשה להציג את נפתלי כאדם אלים והזכירה כי תקרית אלימה הובילה לסיום עבודתו. בנוסף אמרה כי במבצע ''חומת מגן'' נטען נגד נפתלי כי ירה בדודי מים ובעקבות זאת סיים את תפקידו ביחידה קרבית.