במהלך חוה"מ פסח, מרכז הרצל מציע חוויה מעשירה לכל המשפחה, הכוללת פעילויות מגוונות ומקוריות למגוון גילאים בניחוח היסטורי.

ביקור במוזיאון הרצל - חוויה אורקולית מרתקת, המספרת בשפה עדכנית ורעננה על דמותו של הרצל כאדם וכמנהיג, החל מנעוריו המוקדמים כאירופאי בורגני ועד היותו מדינאי הפועל במסירות להגשמת החזון להקמת מדינה יהודית.

סיור מומחז בהר הרצל המפגיש בצורה הומוריסטית את המבקרים עם מנהיגים ולוחמים שהשפיעו על ההיסטוריה של המדינה. דוד וולפסון, הוגה רעיון דגל המדינה, זאב ז'בוטינסקי וחברי מחתרת ניל"י, גולדה מאיר ועוד.

במהלך חוה"מ פסח, הציבור הרחב מוזמן להשתתף בחוויה ייחודית ולזכות להעשרה חינוכית תוך בילוי מהנה במרכז הרצל בירושלים. במסגרת הביקור יזכו המבקרים להכיר את מורשתו של הרצל באמצעות סיור חווייתי במוזיאון הרצל האורקולי וליהנות מסיור מומחז בהר הרצל המפגיש את המבקרים עם המנהיגים שהשפיעו על ההיסטוריה של המדינה. הביקור במוזיאון מותאם לגילאי 8 ומעלה.

ביקור במוזיאון הרצל – מוזיאון הרצל הינו מרכז חינוכי ייחודי, המעניק מפגש חווייתי עם התנועה הציונית ומייסדה, בנימין זאב (תיאודור) הרצל. המוזיאון מעוצב ברוח צעירה ומודרנית, המספרת בשפה עדכנית ורעננה על דמותו של הרצל כאדם וכמנהיג, תוך שימוש באמצעים אורקוליים מרהיבים. המוזיאון חוויתי ומעשיר ומחולק לארבעה חללים המתארים את התמורות שחלו בדרכו של חוזה המדינה, החל מנעוריו המוקדמים כאירופאי בורגני הנאמן למורשת האוסטרו-הונגרית ולתרבות הווינאית של המאה ה –19 ועד להיותו מדינאי מתוחכם, הפועל ומסור כל כולו להגשמת החזון ולהקמת מדינה יהודית עצמאית באדמת ארץ-ישראל. הסיור אורך כ- שעה בהזמנה ותיאום מראש בלבד (מתאים לגילאי 8 ומעלה).

"הצגה מסיירת " – סיור מומחז לכל בני המשפחה, המפגיש בצורה הומוריסטית אך מדויקת את המבקרים עם מנהיגים ולוחמים הקבורים בהר הרצל. דוד וולפסון, הוגה רעיון דגל המדינה, גולדה מאיר, ראש הממשלה הרביעית של מדינת ישראל, זאב ז'בוטינסקי וחברי מחתרת ניל"י. הדמויות מגולמות ע"י שחקנים מקצועיים, הסיור בעל ערך חינוכי ציוני, אורך כשעה וחצי, מהווה אתגר ועניין רב לילדים החל מגיל 8 ומעלה . בהזמנה ותיאום מראש בלבד.02-6367733