משרד המשפטים
משרד המשפטיםלשכת ח"כ משה גפני

שני מינויים חדשים בפרקליטות.

עו"ד ליאורה חביליו מונתה לתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב (אזרחי), ועו"ד שירלי אנגלרד לתפקיד פרקליטת מחוז מרכז (אזרחי).

עו"ד חביליו תחליף בתפקיד את עו"ד גלי מיארה שפרשה בתום קדנציה מלאה, ואילו עו"ד אנגלרד תקים את הפרקליטות האזרחית של מחוז מרכז, ותעמוד בראשה.

חברי ועדת המכרזים שהודיעה על המינויים, היו השופטת בדימוס, שרה פריש, פרקליט המדינה - שי ניצן, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה - שלומית פרגו-ברנע ויו"ר ארגון הפרקליטים - לימור פלד.

עו"ד ליאורה חביליו עובדת בפרקליטות מאז שנת 1987, אז החלה את דרכה בפרקליטות מחוז ירושלים, שם שימשה כפרקליטה הן בתחום הפלילי והן בתחום האזרחי. בשנים האחרונות היא שימשה כפרקליטת מחוז ירושלים (אזרחי).

עו"ד חביליו ניהלה תיקים רבים במהלך השנים, לרבות תיקים בעלי חשיבות ציבורית רבה כגון ביטול הבחירות בעיר בית שמש והליכים משפטיים בעניינן של ועדות שישינסקי 1 ו-2, שבחנו מהו חלקו הראוי של הציבור מהשימוש במשאבי הטבע ומניעת ריכוז הרווחים ממשאבים אלה בידי מעטים. 

ליאורה חביליו (55), נשואה ואם לשלושה, הינה בעלת תואר ראשון ותואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד שירלי אנגלרד עובדת בפרקליטות מאז שנת 1989, אז החלה את דרכה כסטודנטית במחלקת הבג"צים בפרקליטות המדינה. היא התמחתה אצל השופטת בדימוס עדנה ארבל וכן בפרקליטות מחוז תל אביב (אזרחי), ומשנת 1992 משמשת כפרקליטה בפרקליטות. מאז שנת 2007 היא מנהלת המחלקה לעניינים מינהליים במחוז תל אביב (אזרחי) וכן אחראית על תחום דיני המשפחה. בתפקידה זה שימשה כממונה מקצועית של כ-40 פרקליטים וכ-40 מתמחים.

לאורך השנים טיפלה אנגלרד בתיקים בכל תחומי המשפט האזרחי - פיסקליים, מקרקעין, עתירות מינהליות.

שירלי אנגלרד (48), נשואה ואם לשלושה, הינה בעלת תואר ראשון במשפטים מהאוניברסיטה העברית, ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן.