שומרון אתמול
שומרון אתמולצילום: תיירות שומרון

למעלה מ-15,000 מטיילים גדשו את אתרי התיירות של השומרון ביום הראשון של חול המועד פסח. כך מדווחת המועצה האזורית שומרון.

בין האתרים אשר נרשם מספר שיא של מטיילים: שמורת נחל קנה, אלון מורה רבתי, הר כביר, הר גריזים, עין כפיר, ועוד כאשר במספר מוקדים חיכו למבקרים שחקני רחוב, פעילויות לילדים בטבע, חגיגות עפיפונים ועוד סדנאות לרגל החג. המטיילים הגיעו גם בהמוניהם למסעדות ומרכזי המבקרים בשומרון כגון יקב טורא שברחלים, דרך אוהל אברהם העברי בתפוח למסעדת ברכה על ההר ועוד.

מחר יום שלישי, יתקיים הפנינג ענק לכל המשפחה במבוא דותן שבצפון השומרון שיכלול טיול מאורגן ברכבי שטח- ספארי בח'רבת עקדה ונחל חדרה עליון, בשילוב תצפית מרהיבה על עמק דותן, הדרכות ושחקני רחוב. בנוסף, המבקרים יוכלו להינות ממתחם הפנינג לכל המשפחה במרכז הישוב מבוא דותן הכולל מתנפחים, סדנת ג'אגלינג, פינת חי וליטוף עשירה ומגוונת, סדנת מתופפים, דוכני מכירה מתוצרת צפון השומרון, פינות ישיבה ועוד. בשעה 15:00 יתקיים במקום מופע מרכזי של קרקס אפריקאי מרהיב. הפעילויות בחינם.

במחלקת התיירות שומרון מדגישים כי "סיורים מסביב לשעון" - סיורים חינמיים של כשעה בנקודות מרכזיות בשומרון (הר כביר, חר סמארה בעינב והמרפסת של המדינה בפדואל) יימשכו לאורך כל ימי חול המועד. עוד מציינים כי ימי חול המועד פסח מהווים גם הזדמנות לצפות בפרח הנדיר "אירוס השומרון" אשר פורח בדיוק בימים אלו ברכס איתמר ובעוד מקומות ברחבי השומרון.

גרשון מסיקה, ראש מועצת שומרון: "אנו מזמינים את הציבור הרחב להגיע לאתרי התיירות של השומרון. זו הזדמנות לשלב בין המורשת העשירה של האזור, הטיולים, הפעילויות המגוונות והנופים המרהיבים של השומרון" .

למידע נוסף לחצו כאן