נתניהו לעם ישראל: חג שמח!

ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעייתו שרה ובניהם יאיר אבנר טיילו היום (רביעי) בנגב.

בני משפחת נתניהו טיילו בגן הלאומי ממשית. במהלך הביקור בגן הלאומי הושב לטבע הנשר שנפגע קשה מההרעלה בעין עבדת. הנשר הושב לטבע אחרי שטופל בבית החולים לחיות בר של הספארי ורשות הטבע והגנים.

בהמשך ביקר ראש הממשלה יחד עם משפחתו בעיר דימונה ובקרית הסייבר בבאר-שבע. "משפחתי ואני מבלים כאן בנופי הארץ היפה שלנו, כמו המוני משפחות בישראל", אמר נתניהו. ''אנחנו נמצאים כאן בממשית, עיר עתיקה בנגב, אנחנו רואים כאן את הנגב שלנו במלוא תפארתו העתיקה וגם בעתיד הזוהר שלו שהולך ונבנה בערים כמו באר שבע ודימונה, בהן נבקר בהמשך היום.

''ליד תל שבע, מקום שבו היה אברהם אבינו לפני כמעט 4,000 שנה אנחנו מקימים את קריית הסייבר, תופסים את העתיד בידיים. אני מאחל לכל המטיילים בישראל ליהנות בחג, שמרו על עצמכם, תנהגו בזהירות כדי שהחג ימשיך להיות שמח''.

ראש הממשלה הודה ללוחמי צה''ל ומשמר הגבול, אנשי כוחות הביטחון והמשטרה "ששומרים עלינו בכל יום, גם ביום הזה, ובהזדמנות הזאת אני מבקש לשלוח החלמה שלמה לחיילי צה"ל הפצועים שפעלו בנחישות ובאומץ לב כדי לסכל את הפיגוע. חג שמח לכם, לכל בית ישראל".

ראש הממשלה נתניהו התייחס גם לעסקה עם איראן ואמר כי ''ישראל שותפה לקביעה שעם פקיעת הסכם הגרעין עם איראן זמן הפריצה של איראן להשגת פצצות גרעין יהיה אפסי. זאת תהיה התוצאה הבלתי נמנעת של ההסרה האוטומטית של המגבלות, דבר שיאפשר לאיראן להשיג כושר ייצור בהיקף תעשייתי''.