יוצאים מהחורים. ענת וקסמן
יוצאים מהחורים. ענת וקסמןצילום: משה שי - פלאש 90

ראש עיריית דימונה, בני ביטון מהליכוד, קורא לחבריו ראשי הרשויות מרחבי הארץ להצטרף לחרם על השחקנית ענת וקסמן בשל השתלחותה במצביעי המחנה הלאומי.

על פי הדיווח ב"קול ישראל", ביטון הסביר במכתב לראשי הרשויות כי רק חרם מוחלט שיפגע בכיסם ובפרנסתם של וקסמן ודומיה יגרום להם לחזור בתשובה, כלשונו, ולהפנים שדמוקרטיה היא משטר שווה לתושבי הרצליה-פיתוח ולתושבי ערי הפיתוח.

"לא נוכל לרחוץ בניקיון כפינו אם הדברים העולבים והמסיתים שיוצאים מפיהם יביאו למלחמת אחים", כתב ביטון.

לדבריו מפלגות השמאל השלימו עם ההפסד בבחירות והניצחון המוחץ של הליכוד, ''אלא שבעוד שהמפלגות שהפסידו השלימו עם ההפסד ואף נוהגות מאז באופן ממלכתי, צצו לאחרונה כל מיני חוליגנים המכנים עצמם 'אנשי רוח ותרבות' והחלו להביע פקפוק בלגיטימציה של אלו שהצביעו לליכוד בפרט ולימין בכלל.

''הללו לא בחלו במילים בבואם לתאר את שאט נפשם מה'ביביסטים' שלשיטתם גנבו להם את השלטון, כינו אותם בכינויי גנאי ואף ציינו כי מדובר באנשים המאיישים את השוליים, מתגוררים בעיירות פיתוח ובפריפריה, מרבים לנשק מזוזות, להצטייד בקמיעות ואף להשתטח על קברי צדיקים כחלק מהתנהלות פגאנית", הוסיף ראש עיריית דימונה.

נזכיר כי בראיון לערוץ 2 השתלחה וקסמן בחריפות במצביעי הימין. "זה האלו שצועקים 'רק ביבי! רק ביבי!' וקללה. 'רק ביבי! תן לי רק ביבי!'. זה נורא פשוט באיזשהו אופן", אמרה.

היא תקפה גם את ראש הממשלה נתניהו, "אני לא אמליך לעצמי כזה מנהיג... זה המלך ש... האשכנזי, העלק נאור, עם המבטא האמריקני עם הנאומים האלו...יושב וכותב נאומים וסרטונים".

בתשובה לשאלה כיצד נתניהו משכנע את אותם אנשים להצביע לו, אמרה וקסמן כי "הוא לא צריך לשכנע אותם. את המשוכנעים לשכנע? הוא רק אומר 'ערבים' והם יוצאים מהחורים. אין עם מי לדבר בכלל".