המשפחות מפגינות
המשפחות מפגינותצילום: יונתן סינדל / פלאש 90

ח"כ מירי רגב (הליכוד) תיארה בדף הפייסבוק שלה שיחת טלפון שקיבלה מאם לבת שלומדת בסמינר "באר מרים" בירושלים.

"'אמא את היצר הרע', אמרה אחת הבנות הנמצאות במדרשת 'באר מרים' לאמא שלה. האם שהתקשרה אלי וסיפרה בתאורים כואבים את אשר עובר עליה נגעה לליבי, לא יכולתי שלא להזדהות עם הכאב", הודתה רגב.

היא סיפרה כי שיחת הטלפון הזו מצטרפת לפניות נוספות שקבלה מהורים שבנותיהם נמצאות במדרשת 'באר מרים'. ''אין ספק שמדובר בנושא חשוב ונוגע ללב. עוד היום אפנה בנושא ליועץ המשפטי לממשלה ולמשטרה כדי לבדוק כיצד ניתן לסייע לאותן משפחות''.

המשפחות זועקות: הצילו את הבנות שלנו

אמש הפגינו בני המשפחה של הבנות שלומדות במדרשת "באר מרים" בדרישה ברורה לסגור את המוסד שמנוהל על ידי הרב אהרן רמתי.

המשפחות לא משתכנעות מההכחשות של מנהל המוסד הרב אהרון רמתי ותלמידותיו, ודורשות לפרק את המוסד ולקבל לידיהן את הבנות שלטענת המשפחות כלל לא רוצות להמשיך להישאר במדרשה. 

בני משפחתה של בת אל עמר טענו כי היא נותקה מהם למרות שאמרה בעצמה שהיא מאושרת. "באנו להזהיר ולהתריע כדי להציל את הבנות שנפלו בידי נוכל", אמר לחדשות 2 האב, ציון עמר. "כל מה שעשינו היה לנסות להציל אותה משם.

''כל עוד היא נמצאת במקום הארור הזה אנחנו לא ויתרנו על הבת שלנו, אנחנו אוהבים אותה ונחזיר אותה הביתה עם כל הבנות בכל מחיר, זה בנות ישראל כשרות ותמימות שנפלו בידי נוכל ערמומי מתוחכם שעובד על כולם בעיניים, כל מה שהוא אומר זה שקרים".