ההפגנה מול המדרשה של רמתי
ההפגנה מול המדרשה של רמתיצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

ציון עמר, אביה של בת אל, מספר על חמש השנים הסיוטיות שעברו על המשפחה, כשבשיאן חתונת הבת אליה לא הוזמנו.

בראיון לערוץ 7 אומר עמר כי "פעם אחרונה ראיתי את בת אל לפני תשעה חודשים, היא לא היתה מוכנה לדבר איתי".

"הבת שלי למדה במוסדות החרדים הכי טובים עד שהיא נפלה לכת הזאת. האיש הזה שולח שליחים לשכנע את הבנות להגיע אליו כדי להתקדש ולהיטהר, הם עובדים הרבה על רגש כולל מה ששמענו על ביקורים בבתי עלמין. בכל פעם שהבענו התנגדות, הבנות התנתקו מאיתנו עוד יותר ולטווחים יותר ארוכים. אשתי פעם אחת ניסתה להגיע לשם, וכמעט הרביצו לה".

הוא סיפר כי בתו, כמו בנות נוספות, התחתנה אך עדיין מתגוררת בסמיכות למדרשה של רמתי, "היא גרה כיום שלושים מטר מהמקום, באה והולכת. היא כבר לא קוראת לי אבא, אלא האיש ההוא. בסידור שלה כתוב, בת אל רמתי".

המשפחות זועקות: הצילו את הבנות שלנו

הסיבה שהם לא הוזמנו לחתונת בתם, סיפר עמר, היא מאחר שהם פגעו במשפחה החדשה שלה, "האיש הזה שינה לבנות את הזהות. חשבנו שאחרי החתונה היא תחזור לעצמה, אבל היא פשוט קשורה לשם וממשיכה לשתות את הרעל הזה".

לציון עמר אין שום טענה נגד הבנות, "זה לא כמו הבנות של גואל רצון, אבל אנחנו רק מבקשים שהוא ישחרר את הבנות ושהמקום יסגר, כפי שקבע בית הדין, שיעזוב את הבנות לנפשן".

"אתמול בא אלי בהפגנה יהודי צדיק שיש לו גמ"ח, הוא סיפר לי שאת הבת שלי הציגו כיתומה כדי לקבל סיוע לחתונה, אז אם היא יתומה כנראה קמתי מחדש בתחיית המתים. אני רוצה היום את הבת שלי בחזרה, לא נשתוק עד שכל הבנות יחזרו הביתה".