לאחר סיומו של יום הזיכרון לשואה ולגבורה שמצויין היום (חמישי), יעלו השחקנים הצהובים של מכבי ת"א וינסו להחזיר את הכבוד האבוד ובעיקר את הרוח למועדון, לאחר ההפסד המכעיס במשחק הקודם בסדרה בינם לפנרחבצ'ה אולקר הטורקית.

כזכור, במשחק הקודם הפסידו הצהובים 80:72 לטורקים, למרות פתיחה מצויינת ולמרות ששלטו במשך שני רבעים וחצי. ההפסד במשחק הקודם היה הראשון בסדרה, והפסד נוסף הערב יהיה ככל הנראה החותמת על סיום העונה של הצהובים באירופה ועל העברת הגביע, שכן בכל תולדות היורוליג אף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור שני משחקים בסדרת הטוב מחמש.

במכבי קיבלו את ההפסד במשחק הראשון בתחושה קשה, זאת לאחר שהצליחו לעמוד בכמה מהמפתחות אותם הגדירו לפני המשחק ככאלה שעשויים לעזור להם להשיג ניצחון יקר וחשוב. שניים שהיו אחראים ביותר על הפתיחה המצויינת במשחק הראשון היו יוגב אוחיון וג'רמי פארגו.

בעוד שאוחיון לא הירבה אמנם לקלוע אך שמר בצורה אדירה על הכוכב של הטורקים גאודלוק, פארגו להט במשך שני רבעים וחצי וקלע מכל מקום בנוסף למספר של אסיסטים שחילק לחבריו. 

רק פעם אחת חזרה מכבי ת"א מפיגור של 1:0 בסדרה, והאחראי על כך היה לא אחר מאשר ג'רמי פארגו. היה זה בשנת 2011 בסדרת ההצלבה בין טאו ויטוריה למכבי ת"א, כשהצהובים הצליחו לגנוב את הניצחון במשחק השני בסדרה על אדמת ספרד ומשם טיילו כל הדרך עד לפיינל-פור. האם זה יקרה גם הערב?

אגב פארגו, הרכז האמריקאי היה שותף עד כה לשבע סדרות הצלבה, בכל אותן הסדרות הוא ניצח. לאחר המשחק המצויין שלו ביום שלישי האחרון, הערב הטורקים ישמרו אותו חזק, אבל גם הם יודעים - כשפארגו בשיאו, קשה מאוד לעצור אותו.

אבל לא רק פארגו חייב להיות בשיאו הערב בכדי להשיג ניצחון על פני הטורקים. ההפסד של הצהובים במשחק הראשון נבע בין השאר בשל קיפאון של מאמן מכבי ת"א, גיא גודס. חילופים מאוחרים, פסקי זמן שלא נלקחו ובעיקר אדישות לנוכח ריצת הטורקים הביאו להפסד במשחק הקודם. 

הצהובים מגיעים דרוכים וגם הם יודעים, זה אפשרי ואם זה לא יקרה עכשיו זה יהיה קשה עוד יותר.