מרוצה. ג'קי בן זקן
מרוצה. ג'קי בן זקןפלאש 90

בקבוצת מ.ס. אשדוד מרוצים מאוד מהודעה ההתאחדות הבינלאומית לכדורגל, פיפ"א, לפיה יוחזרו לקבוצה 6 הנקודות שהורדו לה, לאחר שנענשה בגין אי תשלום לקבוצה אחרת.

בפיפ"א אישרו במכתב למועדון, כי אכן נתקבל מלוא התשלום עבור העברתו של השחקן אפא אמברוז לקבוצת קאדונה יונייטד מניגריה, וכי העונש בטל ומבוטל.

עבור אשדוד מדובר בהצלה של ממש, שכן היא חוזרת למקום ה-11, כשהיא גם רחוקה 5 נקודות מהקו האדום – שמשמעותו ירידה לליגה הלאומית.

בשבוע וחצי האחרונים היו אנשי הקבוצה בלחץ גדול, לאחר שנתקבלה ההודעה מההתאחדות הבינלאומית, לפיה על ההתאחדות ישראל להוריד באופן מיידי את הנקודות לאשדוד, לאחר שהחוב לקבוצה הניגרית, שנקבע בבוררות בין הקבוצות, לא שולם.

בפיפ"א הבהירו כי שיגרו מספר אזהרות לאשדוד, אך כולן נענו בהתעלמות. בקבוצה קיבלו את ההודעה בהלם, ומיד פתחו בהליכים להשלמת התשלום.

היום כאמור, קיבלה הקבוצה הודעה כי באופן חריג, ועדת המשמעת תחזיר לה את הנקודות.

ג'קי בן זקן, בעל הקבוצה, הגיע מיד לאחר ששמע את הבשורה לאימון הבוקר, קטע אותו, וסיפר לשחקנים ולמאמנים את הההחלטה. "האמנתי שיחזירו לנו את הנקודות, כי לא עשינו שום דבר. אני שמח שהצדק יצא לאור", אמר בן זקן.

עם זאת הוא ציין כי הקבוצה עדיין מצויה במלחמה על מקומה בליגה. "נמשיך במאבק נגד הירידה. שום דבר עוד לא סגור. אני מאמין בכם", אמר בן זקן לשחקנים.

בשל החלטת פיפ"א, הפועל פ"ת חזרה אל מתחת לקו האדום, וירדה למקום הלפני אחרון, ממנו יורדים ליגה בסוף העונה.