הלוויתו של בניה
הלוויתו של בניהצילום: מועצה מקומית בית אל

אסון בבית אל. מאות בני אדם ליוו הערב (שני) למנוחות את בניהו שוקרון בן החמש שנהרג בישוב בית אל לאחר שנפגע מאוטובוס בעת שרכב על קורקינט.

מעוז, אביו של בניהו, ספד לו בכאב רב ואמר "השם נתן והשם לקח. אצלנו בא' בחודש השם נתן לנו בן ובב' בחודש לקח לנו בן אחר. אין לנו מה לומר במצבים כאלה. יהי רצון שהשם יכסה את כל צרותינו על ידי הדם הזה שנשפך היום ויביא לנו משיח צדקנו במהרה". האב ניגש בתום הלוויה לקבר וביקש סליחה מבנו אם פגע בו או ציער אותו.

נציין כי אמו של בניהו, נטלי, מורה בבית הספר בישוב, שהתה בעת התאונה בבית החולים משום שרק לפני יומיים, ילדה בן. היא יצאה לכמה שעות כדי להשתתף בלוויית בנה ושבה לבית החולים. 

רב היישוב בית אל, הרב זלמן ברוך מלמד, ספד לבניהו וביקש בדבריו להיזהר בכבישים ובדרכים, "אנחנו מלווים היום נשמה טהורה שלא ידעה חטא ולכל ישראל יש חלק לעולם הבא. התינוק הזה עולה מכאן לחיי עולם הבא...עלינו ללמוד ולקבל על עצמינו להיזהר בדרכים. על כל נהג לקבל עליו שייסע בזהירות ובשיקול דעת. אין סיבה למהר ולסכן נפשות. ילדים משחקים ברחובות ובכבישים וצריך ללמוד מזה. אנחנו נתחזק מהכאב הזה ובעזרת השם בדמייך חיי שנזכה לגאולה שלמה ולתחיית המתים".

ראש ישיבת אורות הארי בצפת, הרב עזרא שיינברג אמר לקהל הכואב, "היום ספרנו טוב לעומר, היום זה לפי הסוד תפארת שבתפארת, אלו הבנים, המחברים בין הדור הזה לדור הבא. יש קדושים שהשם רוצה אותם לידו ואנו לא מבינים".

ראש המועצה המקומית, שי אלון, פרסם הודעת אבל, "משפחת בית אל אבלה עם משפחת שוקרון על מותו הטרגי של בניהו, ומחזקת את ההורים מעוז ונטלי ואת האחים הקטנים בשעה קשה זו. בבנין הארץ תנוחמו".

בניהו שוקרון ז"ל
בניהו שוקרון ז"לבאדיבות המשפחה

במשטרה עדין חוקרים את התאונה הקשה. מחקירת ראשונית עולה כי הילד ירד אל הכביש שלא במעבר מוסדר וכשירד לכביש פגע בו האוטובוס מבלי שהנהג יכול היה לראות אותו. 

פרמדיק מד"א אורי צחי, שהגיע לזירה, סיפר אחר הצהריים, "המראה היה קשה מאוד. כשהגענו למקום ראינו אוטובוס עומד במרכז הכביש ועל הכביש שכב ילד כבן חמש, שבסמוך אליו היה קורקינט מפורק. הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה ביותר. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו בסיוע כוח רפואי של צה"ל שהגיע למקום".