זירת התאונה
זירת התאונהצילום: דוברות מד"א

צוות החקירה המיוחד שהוקם באגף התנועה לחקירת תאונת ה"פגע וברח" שאירעה ביום ראשון האחרון סמוך לכפר סבא, עצר הערב (רביעי) את הנהג החשוד בדריסה.

נזכיר כי ביום ראשון בערב אירעה תאונת דרכים בכביש 554, במהלכה פגע הרכב בזאב לוין ז"ל וגרם למותו. הנהג נמלט מהמקום והמשטרה החלה בחיפושים אחריו.

לאחר פעילות חקירתית ומודיעינית מאומצת ומהירה של בוחני זרוע מרכז של אגף התנועה והיחידה המרכזית של האגף, הצליחו השוטרים לעלות על עקבותיו של הנהג החשוד, בן 25 תושב טייבה והוא נעצר ונלקח לחקירה.

במשטרת ישראל מסבירים כי מדיניות אגף התנועה בתאונות "פגע וברח" היא "נחישות חסרת פשרות לאיתור ומיצוי הדין עם נהגים שפגעו בחיי אדם ובחרו להפקירם ולהמלט מזירת התאונה. פעילות נחושה ומושקעת זו של בוחני אגף התנועה, מניבה אחוז גילויים של למעלה מ- 90 אחוז בתאונות ה'פגע וברח'".

במשטרה מציינים כי לאחרונה, אירעו שבע תאונות "פגע וברח" ברחבי הארץ ובפעילות מאומצת ומקצועית של בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה, פוענחו כולן.

אמש, אירעו שתי תאונות פגע וברח.

הראשונה אירעה בכפר מייסר בואדי ערה. רכב פרטי לא נתן זכות קדימה ופגע בצידו של רכב פרטי אחר. שני תושבי הכפר נפגעו באורח בינוני והנהג הפוגע נמלט מהמקום.

הבוחנים שהגיעו לזירה אספו ממצאים וראיות, איתרו את סוג הרכב והצליחו להגיע לזהותו של הנהג. הבוקר איתרו את הרכב והנהג, תושב מייסר, והוא נלקח לחקירה.

השניה אירעה בכביש 55, סמוך לאלפי מנשה בשומרון. רכב פרטי סטה לשול ופגע באורח קל בארבעה הולכי רגל. הנהג נמלט מהזירה כשהוא משאיר אחריו שברים מרכבו. הבוחנים אספו ממצאים, איתרו את סוג הרכב ובו בעת, החליט הנהג להסגיר את עצמו לידי המשטרה. הנהג, יליד 1993 תושב קרני שומרון, נעצר, נכלא והיום יובא לבית משפט.