"אנחנו אופטימיים מאוד"

פרופ' רמי מושיוב, מנהל יחידת טראומה אורטופדית בבית החולים הדסה, סיפר הבוקר (חמישי) על הטיפול בשירה קליין, פצועת הפיגוע בצומת הגבעה הצרפתית, ששוחררה מבית החולים ועברה לשיקום.

פרופ' מושיוב פירט את אופי הפגיעה בשירה ואת הטיפולים השונים אותם עברה במהלך אישפוזה בבית החולים.

"לשמחתנו אחרי שבועיים היא עוברת לשיקום, הולכת על הרגליים, במצב רוח מרומם יחסית, ואני מקווה שתקופת השיקום שלה תהיה קצרה", ציין פרופ' מושיוב.

לדבריו, "תוך מספר שבועות נתחיל לשחרר אותה מהאביזרים ולהפעיל אותה ואני חושב שמבחינה פיזית השיקום יהיה טוב, אנחנו בהחלט אופטימיים מאוד".

הבוקר, כשהיא מחייכת ועומדת על רגליה אמרה שירה, "אני מאוד מודה לכל מי שטיפל בי בבית החולים ולכל מי שהתפלל ודאג לשלומי. רציתי לחזור ללימודים", מסבירה שירה בת ה-24 אשר נמצאת במהלך לימודי התואר השני בפסיכולוגיה, ״אבל אחכה כמה שבועות כדי להתחזק".

אמה של שירה, עדה אמרה, "ברוך ה׳, שירה מרגישה הרבה יותר טוב ואנחנו מקווים שתמשיך ותשתפר. שירה יודעת את כל פרטי הפיגוע והשלימה פרטים דרך מה שסיפרנו לה. היא ראתה את הסרטון שמראה את הרגעים האלו של הדריסה".

נזכיר כי בפיגוע נרצח שלום שרקי הי"ד אשר עמד עם שירה בתחנת האוטובוס בגבעה הצרפתית בשעה שהמחבל, חאלד קוטינה, ביצע את הפיגוע.

ביום שני השבוע הגישה פרקליטות מחוז ירושלים לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד המחבל חאלד קוטינה.

במהלך הדיון שנערך בבית המשפט בשעת הגשת כתב האישום, צעקו קרובי משפחתו של שרקי לעבר קוטינה, "רוצח רוצח, תישרף באש הגיהנום, בן מוות". נציין כי בחקירה הודה קוטינה כי דרס את השניים מתוך רצון לרצוח יהודים.