דני דנון
דני דנוןצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

שר המדע, הטכנולוגיה והחלל דני דנון נכנס היום (ראשון) באופן רשמי לתפקיד בטקס חגיגי שנערך במשרד המדע בירושלים.  

השר דנון אמר בטקס כי "עלינו לוודא שהעולם המדעי והטכנולוגי איננו עולם סגור - לא עבור החרדים, לא עבור המיעוטים, ולא בפריפריה. נעבוד קשה לחזק את המחקר והפיתוח, בדגש על התחום היישומי, נדאג שכל ילדי ישראל ייחשפו למדע, יבחרו, ובתקווה יגיעו להישגים גדולים''.

דנון סיפר כי הוא מחכה בקוצר רוח ליום שבו זוכה פרס נובל יגיע מהפריפריה. "ניתן דגש על קירוב הציבור הרחב לתחומי המדע דרך הרחבת המודעות והנגישות לפעילות המדע, בעיקר בקרב תושבי הפריפריה. נייצר 'גשר' מדעי אשר יגיע לפתחו של כל ילד וילדה במדינת ישראל".

מנכ"ל משרד המדע, הטכנולוגיה והחלל עידו שריר ברך את השר הנכנס ואמר כי "יש לוודא ולפעול שהתשתיות המדעיות העתידיות של ישראל, האנושיות והפיזיות, תעמודנה בקצב ההתפתחות העולמי ואף תקדים אותו, וכן להמשיך להשקיע בחשיפה ובהנגשת מדע לכלל התושבים".

מוקדם יותר, בשעות הבוקר, רכב השרד של שר המדע הטרי היה מעורב בתאונת דרכים קלה, בעת שדנון עשה את דרכו ליום העבודה הראשון במשרד.

למרבה המזל הסתיימה התאונה, שהתרחשה בכביש 6 סמוך למחלף נחשונים, ללא נפגעים. לאחר שהוחלפו הפרטים בין הצדדים המעורבים בתאונה ולמקום הגיע רכב חלופי המשיך השר דנון בדרכו.