נתניהו היום
נתניהו היוםצילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף הערב (חמישי) בחריפות את רשת התקשורת שבבעלות נוני מוזס, עיתון "ידיעות אחרונות" ואתר האינטרנט שלו.

"נוני מוזס וקבוצת 'ידיעות אחרונות' חזרו לסורם", כתב נתניהו בפייסבוק. ''בימים האחרונים שבו המתקפות וההכפשות חסרות השחר נגדי שאפיינו את העיתון ואת אתר Ynet במערכת הבחירות''.

לדבריו, הפעם מיועדות ההשמצות לפגוע בתפקידו כשר התקשורת, "תחום שבו לנוני מוזס ולקבוצת 'ידיעות' יש אינטרסים עסקיים ואישיים רבים, חלקם גלויים וחלקם סמויים מן העין. השיטה נותרה אותה השיטה: טענות שווא עליי ועל סביבתי, יום אחרי יום, שקר אחרי שקר, עיוות אחר עיוות''.

ראש הממשלה הציג דיווח שפורסם אתמול ב"ידיעות", ובו אוסף של "דברי הבל", כלשונו, נגד עו"ד שלמה פילבר, המועמד לתפקיד מנכ״ל משרד התקשורת. "לשם כך הועלה מן האוב מאמר בחתימתו של פילבר, שפורסם לפני 20 שנה, ושנכתב בכלל על ידי אדם אחר''.

נתניהו טען כי עו״ד פילבר לא מחזיק כלל בעמדות שיוחסו לו ואף הבהיר זאת אתמול בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו. "מדובר באדם ישר דרך, ערכי ומתון, איש מקצוע רב כישורים ויכולות, אשר רחוק שנות אור מן התמונה שניסו לצייר לגביו.

"הבוקר נמשכה המתקפה ב'ידיעות' בכתבה שהעלתה טענה מופרכת על ניגוד עניינים כביכול בפעולתי כשר תקשורת בשל קשרי העבודה שלי עם עורכי הדין יצחק מולכו ודוד שמרון. אבהיר בצורה הברורה ביותר: אין ומעולם לא היה שום ניגוד עניינים בפעולתי כאיש ציבור. אני מקפיד על כך באופן המחמיר ביותר וכך גם כל האנשים שפועלים בסביבתי''.

לדברי נתניהו עורכי הדין מולכו ושמרון מעולם לא פנו אליו בענייני לקוחותיהם. "אפילו לא ברמז. יתרה מכך, עו״ד מולכו ממלא בהתנדבות ובמסירות את תפקיד השליח למשא ומתן המדיני לאורך שנים רבות. הוא חתום על הסכם למניעת ניגוד עניינים שאושר על ידי שורה של יועצים משפטיים לממשלה, שבו חשף את כל עסקיו ולקוחותיו''.

הוא סיפר כי בעבר, כדי שלא תהיה אפילו מראית עין של ניגוד עניינים עם משרד עורכי הדין של מולכו ושמרון, העביר מיוזמתו כשר האוצר את הטיפול בעניין הפרטת בנק דיסקונט לשר אחר (טומי לפיד ז"ל).

"נראה שנוני מוזס אינו מוכן להשלים עם העובדה שהעם בחר בי ובליכוד להנהיג את המדינה, הן בנושאים הביטחוניים והמדיניים והן בהובלת הרפורמות להגברת התחרות בכל התחומים, כולל בתקשורת, בדיור וביוקר המחיה.

"אני עוסק בנושאים חשובים אלה מתוך תחושת אחריות עמוקה כלפי אזרחי ישראל ותוך שמירה בלתי מתפשרת על טוהר המידות. מה שמתפרסם בעיתון מסוים ובאתר מסוים אינו אלא המשך מסע ההכפשות וההשמצות המונע על ידי אינטרסים זרים ואפלים''.

ראש הממשלה הוסיף לסיום כי ''הניסיון לפגוע בי לא יצלח: לא אירתע מלקבל החלטות ולהוביל רפורמות שישפרו את הביטחון ואת איכות החיים של אזרחי ישראל. לשם כך קיבלתי את אמונכם''.

תגובת "ידיעות אחרונות" לידיעה טרם נמסרה