פציעות או לא פציעות, מכבי תל אביב הוכיחה שוב בגרות, כשהביסה את נס ציונה 56-75, ועלתה ליתרון 0-2 בסידרת רבע גמר הפלייאוף.

הריצה התחילה כבר מהרבע הראשון. יוגב אוחיון, למרות הפציעה התייצב והוביל את ההתקפה, ומכבי ת"א רצה, כשהיא מותירה את נס ציונה 6 דקות ללא נקודות, ועם 9 בסך הכל ברבע כולו, שהסתיים בתוצאה 22-9.

נס ציונה ניסתה לחזור לעצמה ברבע השני, והצליחה לצמק להפרש של 7 נקודות, אבל גודס בפסק זמן אחד שינה בחזרה את יחסי הכוחות.

דווין סמית' ונייט לינהארט ירו וצלפו מכל מצב, מכבי שוב רצה, ובמחצית עמד ההפרש על לא פחות מ-20 נקודות, 46-26 לצהובים.

המחצית השנייה היתה לפרוטוקול בלבד. מכבי תל אביב טיילה במחצית המגרש של נס ציונה, רנדל, לינהארט וג'ייק כהן עשו במגרש ככל העולה על רוחם. 

למכבי ת"א קלעו: כהן 16, סמית' 15, לינהארט 12, פארגו 10, טיוס 10, רנדל 7, אוחיון 5.

לנס ציונה הירבו לקלוע: וואט 14, דן 10, וילסון 9.

במשחק נוסף, הסתיימו 40 דקות של בניצחונה של מכבי ראשון לציון, 76-79 על הפועל חולון, כשגם היא עולה ליתרון 0-2 בסידרה.

הרבע הראשון במשחק, החל עם הגנות ברזל והסתיים בשיוויון 17-17, כשראשון לציון מצליחה להתגבר על חסרונו של הזר סוואן, שנעדר בשל השעייה.

ברבע השני ראשון לציון פתחה פער, בעיקר בזכות משחק שיא של שון דאוסן כשלצידו ניצן חנוכי נותן סלים יפים, והמחצית הסתיימה ביתרון קטן, 29-32 לראשון לציון.

הרבע השלישי נפתח צמוד, אבל שוב, הצמד דאוסן את חנוכי הובילו את הקבוצה עם מטווחים מהשלוש ופתחו פער, 40-50. הזרים של חולון התעוררו, והצליחו לעצור את ראשון לציון, כשהרבע כולו מסתיים בתוצאה 52-53 למארחים.

שתי הקבוצות נצמדו זו לזו ברבע האחרון, כשראשון לציון, מצליחה בכל פעם, בעיקר בזכות דאוסן, לזכות ביתרון קטן, והדרמה נמשכה עד השניות האחרונות, כשכל כמה שניות השעון נעצר, אבל המארחים רצו יותר, וכבר מובילים את הסידרה, ביתרון שלחולונים יהיה לא פשוט לחזור ממנו.