הראל מויאל והילדים המיוחדים מתכוננים ומתרגשים

הזמר הראל מויאל הגיע לחזרות עם ילדי "יחד" שוהם, לקראת הופעתם המשולבת באירוע הפתיחה של פסטיבל צמי"ד 2015 שיתקיים בירושלים.

קבוצת הילדים מונה 12 ילדים וצעירים (בנים ובנות) עם צרכים מיוחדים בין הגילאים 14-27 - ביניהם ילדים על תסמונת דאון, אוטיזם וניוון שרירים. המפיקה ומנהלת מוסיקלית היא עפרה כהן.

פסטיבל "יוצרים צמי"ד" מתקיים זו השנה התשיעית ביוזמת מחלקת צמי"ד במינהל תרבות חברה ופנאי בעיריית ירושלים וזאת במטרה לתת לאוכלוסיית צמי"ד (צרכים מיוחדים) ברחבי הארץ במה מכובדת לחשוף את כישרונם ופעילותם לציבור הרחב.

בפסטיבל יקחו חלק למעלה מ-300 יוצרים ואמנים בעלי מוגבלויות מרחבי הארץ בכ-40 מופעים ואירועים שיועלו בבמות ומתחמים ברחבי ירושלים.

ראש מחלקת צמי"ד, שרה סלמן, סיפרה כי "אמנים בעלי צרכים מיוחדים, שנדבק בהם 'חיידק' אמנויות הבמה, עובדים במהלך השנה כל אחד בתחומו עם אמנים בעלי שם בתחומי התיאטרון השירה והמחול. הפסטיבל המרכזי המתקיים מידי שנה בא להעניק להם את האפשרות לעמוד על במה ולספר את סיפורם האישי באמצעות אמנויות הבמה ומצד שני לחשוף את פועלם ולקרב אותם לחברה ולקהילה.

השנה יתקיימו אירועים גם למשפחות לדוגמה קבלת השבת במתחם התחנה, יום עיון מיוחד להורים לבעלי ילדים עם צרכים מיוחדים וערב מיוחד להורים שיתקיים בנוה חמד".