מזרקה מוסיקלית באילת
מזרקה מוסיקלית באילתצילום: עירית אילת

גלי החום שפקדו את ארצנו ( ועברו..), הותירו את אילת על טמפרטורה קבועה של למעלה מארבעים מעלות .

מזרקה חדשה שנחנכה השבוע בצמוד לפארק התיירות , אמורה לתת גם מענה ומשב רוח קריר משהו, גם מים וגם מוסיקה.

המזרקה המוזיקלית כוללת טכנולוגיות ואפקטים חדשניים שאינם מוכרים בעולם ואשר פותחו על ידי החברה במיוחד עבור המזרקה באילת. המזרקה מופעלת בשטח כולל של כ-1,500 מ"ר.

מופעי המזרקה מורכבים מכ-350 מתזים במופעי מים שונים, המוזנקים לגבהים של החל מ-10 מטר ועד ל-30 מטר! סילוני המים מוארים ע"י כ-400 פנסי לד צבעוניים ובעוצמות גבוהות במיוחד.

המזרקה, מצוידת במערכת סאונד ייחודית, רבת עוצמה וראשונית, שאינה קיימת עדיין בשום מזרקה מוסיקלית אחרת בעולם. להבדיל ממזרקות מוסיקליות אחרות בעולם, המזרקה באילת תופעל גם כ"מזרקת משטח יבש". בשעות היום יוכלו תושבי העיר והתיירים להשתעשע בין סילוני המזרקה.

וצד כל אלו חידוש נוסף. בימים אלה מפותחת אפליקציה אשר תאפשר לאורחי המזרקה "להשתלט" על מערכות המזרקה ולהפעילה מהטלפונים הסלולריים האישיים שלהם. המזרקה גם כוללת מערכת נפרדת אשר תקרר את משטחי האבן כדי למנוע כוויות בכפות רגלי המשתעשעים בה.

במזרקה יתקיים מופע קבוע בימים שלישי, חמישי בשעות 20:00, 21:00 ו-22:00

ואם בכך לא די לצדה של המזרקה נחנך גם מתחם הסקייטפארק אקסטרים, הכולל מסלולי פעלולים מקצועיים ומקורים, ברמה בינלאומית במטרה לארח תחרויות בינלאומיות. את היוזמה הובילו עיריית אילת ומשרד התיירות בביצוע החברה הממשלתית לתיירות.

שר התיירות החדש, יריב לוין כבר רואה אתגר בעיר ואומר: "משרד התיירות גאה לקחת חלק בהעשרה ושדרוג חווית התיירות בעיר אילת, עם השקת היוזמה הייחודית של המזרקה המוסיקלית - אטרקציה חינמית הפתוחה לקהל הרחב. הפרויקט הייחודי, יחד עם פרויקטים נוספים המקודמים על ידי המשרד, יהיה פנינה תיירותית בעיר ויהווה מוקד משיכה לתיירים, מבקרים ונופשים״.