נתניהו משוחח עם אל''מ לרדו
נתניהו משוחח עם אל''מ לרדוצילום: עמוס בן גרשום, לע''מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס בצהריים להצעת ההתאחדות הפלסטינית לכדורגל, שנידונה בקונגרס פיפ"א, ומבהיר כי פגיעה בישראל תהווה פגיעה בענף כולו.

"בימים אלה ובשעות אלה ממש אנו מנהלים, יחד עם עופר עיני ואנשי ההתאחדות לכדורגל, מאבק עיקש וצודק מאין כמוהו נגד הניסיון הפלסטיני לפגוע בלגיטימציה של מדינת ישראל ושל הכדורגל הישראלי", כתב נתניהו בפוסט שפירסם בדף הפייסבוק שלו.

הוא פנה לאזרחי המדינה וציין: "חשוב שתדעו: המהלך הפלסטיני להחרים את ישראל בזירת הכדורגל העולמי ובזירה הבינלאומית בכלל איננו נובע ממשהו שאנו עושים או לא עושים. הוא נובע מעצם ההתנגדות לזכותנו לקיים מדינה משלנו".

קונגרס פיפ''א בציריך

הוא התייחס להצבעה שאמורה להיערך לגבי ההצעה להשעות את ישראל מחברותה בהתאחדות הכדורגל הבינלאומית, ואמר כי ישראל מנהלת מאבק עיקש בנושא, והיא תנצח.

"כפי שאמרתי לנשיא פיפ"א השבוע, אם פיפ"א תפגע בישראל היא תפגע בעצמה. גם מדינות אחרות ישתמשו בפיפ"א כדי להתחשבן עם יריבותיהן ובמקום רוח הספורט הבינלאומית, שאמורה להתעלות מעל לפוליטיקה, נקבל את השחתת הכדורגל על ידי הכפפתו לשיקולים זרים. פוליטיזציה בוטה תפגע בפיפ״א לא פחות משהיא תפגע בישראל", מסיים נתניהו את דבריו.