אם במכבי תל אביב יצטרכו להגדיר את העונה האחרונה שעוברת עליהם, ללא שום צל של ספק תהיה זו: עונת הפציעות.

לאחר שגיא פניני סיים את העונה עוד בתחילתה, וסילבן לנדסברג סיים גם הוא בשל פציעה והכניס את הקבוצה הצהובה מתל אביב לבעיות בכל הקשור לסגל הישראלי, נראה שאמש (רביעי) חטפו הצהובים את המכה הקשה ביותר.

במהלך הרבע הרביעי של משחק חצי הגמר הראשון בין האלופה להפועל אילת, חש כוכב הקבוצה והשחקן היציב ביותר במדים הצהובים, דווין סמית', דקירה ברגלו באיזור שריר התאומים. סמית' יצא מיידית בכדי לקבל טיפול, והובהל לבית החולים איכילוב בכדי לבדוק את חומרת הפציעה.

לאחר בדיקת MRI שנערכה לשחקן, עולה כי אכן סמית' סובל מקרע קטן בשריר התואמים, כזה שמחייב לפחות 10 ימים של מנוחה שמשמעותם - היעדרות מסדרת חצי הגמר. 

על פי ממצאי הבדיקה, סמית' יוכל יהיה לחזור לסדרת הגמר אם מכבי תל אביב תעפיל לשם, אך זה תלוי בעיקר בקצב החלמתו שיכולה לארוך יותר מהרגיל.  

מאמן מכבי ת"א גיא גודס אמר על הפציעה של סמית': "אני לא יכול לעדכן על מצבו של סמית' אבל הוא יעשה בדיקה הערב. הוא הרגיש דקירה מסויימת בתאומים שזה לא דבר טוב ונעדכן בהמשך".

אם אכן סמית' לא יחזור מפציעה זו עוד העונה, יהיו הצהובים בבעיות של ממש בשל הפציעות המרובות וחסרות המזל. בלעדיו יהיה קשה מאוד לצהובים לזכות שוב בצלחת האליפות. 

בינתיים הצהובים מחזיקים ביתרון 1-0 בסדרת חצי הגמר מול אילת, המשחק השני בסדרה ביום א'.