סיבוך מיותר בדרך לניצחון: הפועל ירושלים הובילה בבטחה שלושה רבעים וחצי, אבל מכבי ראשון לציון חזרה בדקות הסיום, וכמעט הצליחה ליצור מהפך. אבל רק כמעט. ירושלים ניצחה בסופו של משחק, 76-75 ועלתה ליתרון 0-2 בסידרת חצי הגמר.

ראשון לציון מאוד רצתה, אבל ירושלים באה כבר מהרגע הראשון כדי לקחת את המשחק. דקות ספורות מהפתיחה, דונטה סמית' כבר הוביל את האורחים ליתרון 15-6.

דומיניק ג'ונסון, עם שתי שלשות ושון דאוסן הצליחו להשאיר את ראשון לציון בתמונה בתום הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון ירושלמי 24-21.

אבל ברבע השני ירושלים עשתה ככל העולה על רוחה במחצית המגרש של ראשון לציון. ריצה של 2-13, הובילה את ירושלים ליתרון דו ספרתי, בזכות דקות טובות של טוני גפני ובר טימור, ובמחצית 42-30 לאדומים.

ברבע השלישי, ראשון לציון פשוט לא הצליחה לחזור. שון דאוסן וג'קי קארמייקל ניסו, אבל דונטה סמית', האיש של המשחק, היה פשוט בלתי ניתן לעצירה, עם אחוזים נהדרים מהשלוש, וההפרש רק צמח בתום הרבע השלישי ל-16 נקודות, 64-48.

המארחים לא איבדו תקווה, וקארמייקל, הצטיין בהגנה ובהתקפה כשראשון מצליחה להוריד את ההפרש ל-3 נקודות נקודות בלבד, פחות מדקה לסיום.

מקי הירושלמי עוד נתן תקווה לאוהדים המקומיים כשהחטיא שתיים מן הקו, 15 שניות לסיום, ומן העבר השני דומיניק ג'ונסון קלע שתיים מהקו וצימק להפרש של נקודה אחת. הקבוצות ירדו, כש-14 שניות נותרו על השעון לפסק זמן, אבל ראשון לציון לא הצליחה לייצר ניצחון.

הירושלמים, רחוקים רק משחק אחד ככל הנראה, מסידרת הגמר מול מכבי תל אביב שמובילה על הפועל אילת גם כן 0-2.

לירושלים קלעו: סמית' 25, תומפסון 13, אליהו 9, רייט 9, טימור 9, גפני , הלפרין 4, מקי 1.

לראשל"צ: דאוסן 24, קרמייקל 18, ג'ונסון 15, סמית' 7, יאנגר 7, סוואן 4.