יו"ר ארגון "פריי חיים", הרב משה שלזינגר, יקבל היום (רביעי) את 'אות הנשיא למתנדב' על הפעילות ההתנדבותית ועל פועלו האישי כמי שעומד בראש הארגון למציאת פתרונות לבעיות של פוריות ופריון אצל זוגות חשוכי ילדים.

את הארגון הקים הרב שלזינגר לפני למעלה מחצי יובל שנים, (בעיקר על רקע סיפורו האישי). לנוכח פעילותו הענפה הפך הארגון לארגון העולמי הגדול לבניין המשפחה כאשר עשרות אלפי ילדים נולדו עד היום בזכות הייעוץ וההכוונה של הרב.

את הייעוץ מעניק הוא ללא תמורה לכלל הפונים בארץ ובעולם. מספרים עליו כי הפך להיות סוג של מנוע חיפוש רב עוצמה המכסה את כל מגוון הייעוצים הרפואיים (וגם ההלכתיים) בתחום זה. יש המכנים אותו "גוגל" בתחום ההפריות והפוריות.

הוא ידוע בקשריו האישיים עם טובי הרופאים המומחים בארץ ובעולם (כמו פרופ' משיח או פרופ' לברן ואחרים) וניסיונו האישי רב השנים חבר לידע עצום ונדיר בהיקפו אותו הוא מנצל למציאת פתרונות לטובתם של הזוגות הפונים אליו לייעוץ. 

"המטרה שלנו הינה למצוא כתובת והדרכה לכל זוג המייחל לצאצאים וזקוק לסיוע ולהכוונה רפואית ו/או הלכתית", אומר הרב משה שלזינגר ומציין כי זוגות חשוכי ילדים הזקוקים לייעוץ והכוונה יכולים לפנות אל משרדי ארגון "פרי חיים" או להירשם לקבלות הקהל השונות הנערכות בכל רחבי הארץ.