מנכ"ל אורנג' עם נתניהו
מנכ"ל אורנג' עם נתניהוצילום: חיים צח / לע"מ

מתנצל ומתפייס. מנכ"ל חברת אורנג' העולמית, סטפן רישאר, נפגש הבוקר (שישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בפגישתם ביקש רישאר להבהיר כי חברת אורנג', כמו גם הוא עצמו, אינם לוקחים חלק בכל ניסיון חרם שהוא, בישראל או בכל מקום אחר.

לדבריו, "החזון של קבוצת אורנג', כחברת תקשורת, הוא לחבר אנשים. חרמות אינם עולים בקנה אחד עם סולם הערכים של קבוצת אורנג'. הפעולות שאורנג' מבצעת אינן נגועות בשיקולים פוליטיים, אלא באסטרטגיה עסקית של המותג בלבד".

רישאר הוסיף ואמר כי אורנג' גאה בהשקעותיה בישראל וכי בכוונתה להישאר ממוקדת באסטרטגיה עסקית ומסחרית ולהמשיך ולהשקיע בישראל כפי שנעשה בשני העשורים האחרונים.

רישאר הודה לראש הממשלה על קיומה של הפגישה וסיפר על התרשמותו מהפיתוחים הטכנולוגיים והדיגיטליים שמצא בישראל, מקום של חדשנות ויזמות. לדבריו, "כשמדובר בתעשייה הדיגיטלית, ישראל הוא המקום המרכזי להיות בו".

נתניהו אמר למנכ''ל אורנג' כי "זה לא סוד שהדברים שאמרת בשבוע שעבר נתפסו על ידי רבים כמתקפה על ישראל, ולכן ביקורך כאן הוא הזדמנות להעמיד דברים על דיוקם. ישראל היא המדינה היחידה במזרח התיכון המבטיחה זכויות אזרח מלאות.

''זאת המדינה היחידה במזרח התיכון שבה כולם מוגנים תחת החוק באופן שוויוני. אנו חותרים לשלום אמיתי ובטוח עם שכנינו הפלסטינים, אולם את זאת ניתן להשיג רק באמצעות משא ומתן ישיר בין הצדדים ללא תנאים מוקדמים. לא ניתן להשיג זאת באמצעות חרמות או איומים בחרמות", דברי ראש הממשלה.