ליברמן במעלה אדומים

חברי סיעת "ישראל ביתנו" ביקרו היום (שלישי) במעלה אדומים. שר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן תקף את הממשלה על חוסר הבנייה באזור E1 חרף הבטחותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

''בניגוד לאחרים אנחנו מבקרים במקומות האלה גם אחרי הבחירות", אמר ליברמן. ''אני חושב שזו אחת הסיבות מדוע אנחנו לא משתתפים בקואליציה ולמה לא הצטרפנו לממשלה, זה מעלה אדומים''.

לדבריו, במהלך המשא ומתן הקואליציוני, הוא דרש שתהיה בנייה במוקדי ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון. ''אין ספק שמעלה אדומים תהיה חלק אינטגרלי ממדינת ישראל בכל הסדר ולכן אנחנו לא מבינים למה לא בונים כאן''.

''אני מקווה שהממשלה הזו תתעשת ובמקום להתעסק בהסדרים עם חמאס ולבנות או לא לבנות נמל בעזה יבנו כאן במעלה אדומים'', אמר ליברמן.

יו"ר ''ישראל ביתנו'' טען כי אנשי הליכוד סרבו להתחייב מפורשות על בנייה באזורי ההתיישבות. ''לא יכול להיות שכבר שנים לא ניתנו היתרים לבנייה של שכונות חדשות. אנחנו ניאבק על הנושא הזה'', הבטיח.

במהלך הביקור נפגש גם עם ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, ואמר לו כי אחרי שראש הממשלה ושר הביטחון יחתמו על אישור לבניית 1,000 יחידות דיור חדשות במעלה אדומים "אנו נשקול ברצינות להצטרף לממשלה".