מי תניף את הגביע? אוהדי ארגנטינה
מי תניף את הגביע? אוהדי ארגנטינהצילום: רויטרס

טורניר הכדורגל הדרום אמריקאי היוקרתי, טורניר הקופה אמריקה, עולה שלב.

לאחר עוד מחזור משחקים שהסתיים הלילה (בין ראשון לשני), נקבע כי 8 נבחרות מתוך 12, יעפילו אל השלב הבא, שלב רבע הגמר.

מבית א' שכלל את צ'ילה המארחת, מקסיקו, אקוואדור ובוליביה, דווקא בוליביה החלשה היא שהעפילה לשלב הבא יחד עם הנבחרת המארחת צ'ילה.

בוליבליה ניצלה את הסגל המשני של נבחרת מקסיקו, ואת חוסר הריכוז של נבחרת אקוואדור בכדי להעפיל לראשונה בתולדותיה אל שלב רבע הגמר של הטורניר היוקרתי, בדרך למפגש מול פרו. האם המפתיעה של הטורניר יכולה לעשות צעד נוסף בדרך לחצי הגמר?

מבית ב' העפילו נבחרות ארגנטינה על אף חולשת שחקנה הטוב ביותר ליונל מסי, פראגוואי עקפה את היריבה אורוגוואי והעפילה מהמקום השני, ואורוגוואי הצליחה להעפיל מהמקום השלישי הודות לחולשתה הגדולה של נבחרת ג'מייקה האורחת בטורניר.

אורוגוואי כנראה תסיים את דרכה בטורניר בשלב רבע הגמר כשתפגוש את המארחת צ'ילה, ואילו ארגנטינה יכולה להמשיך לרוץ לתואר על אף חולשתה, כשתפגוש את נבחרת קולומביה שנמצאת בכושר רע מאוד והעפילה בקושי רב אל שלב רבע הגמר של הטורניר.

נבחרת ברזיל, הפייבוריטית לזכיה, תפגוש ברבע הגמר את נבחרת פראגוואי, אך ללא כוכבה ניימאר, שהורחק מארבעה משחקים בשל התפרעות שלו על כר הדשא, היא תתקשה עד מאוד. 

אם לסכם, נראה שטורניר הכדורגל הדרום אמריקאי השנה הולך להיות מפתיע במיוחד לאור חולשת הנבחרות הפייבוריטיות. מי תהיה האלופה של הכדורגל הדרום אמריקאי?

סדר משחקי רבע הגמר:

צ'ילה-אורוגוואי, בוליביה-פרו, ארגנטינה-קולומביה, ברזיל-פראגוואי.