הרב הלל הורוביץ
הרב הלל הורוביץצילום: יונתן הלפרין

קרן יחד שהוקמה לפני קצת יותר משנה ממשיכה להתעצם, וכבר חצתה את קו ה-14 אלף חברים.

הרב הלל הורוביץ, יו"ר הקרן, אומר כי ''כאשר נגיע ל-15,000 חברים נוכל כולנו לסייע בסכום משמעותי של עד 150,000 ש"ח לכל יתום במקרה פטירה.

"חשוב לדעת ולזכור שכל חבר שמצטרף לקרן יחד נותן את האפשרות להגדיל את הסיוע בצורה משמעותית למשפחה בעת צרה, ומאפשר למשפחה ולקהילה הקרובה את היכולת להתמודד עם הכאב והאובדן ולצאת מחוזקים מן המשבר".

בהנהלת הקרן מציינים שעד היום אירעו שבעה מקרי פטירה בקרב משפחות הקרן, וקרן יחד סייעה למשפחות בלמעלה משני מיליון ש''ח. ''אנו כולנו זוכים להיות לאותן משפחות יקרות לעזר ואחיסמך שאי אפשר לתאר במילים''.

מעל ל-10% מחברי הקרן הם אנשים שהקרן אינה מגנה עליהם, כלומר - משפחות שילדיהם חצו את גיל השלושים, אך למרות זאת החליטו להצטרף למצוות החסד, ולחזק את הקהילה כולה מתוך אחווה ואחריות.

"בכל פעם שאנו שולחים לחברים עדכון על גבייה, אנו מתרגשים מחדש נוכח הפניות הרבות שאנו מקבלים לאחר הודעת הגבייה, כמו 'למה לא גובים יותר למען המשפחה?', 'איך אפשר לעזור יותר?'.

''חשבנו על סכום שמצד אחד יכול לסייע ולהבטיח את צרכי היתומים לאורך השנים עד לחתונת היתום, ומאידך לא להכביד על הקהילה של הקרן בסכומים גבוהים. חשוב לנו מאוד להישאר בגביית סכומים השווים לכל נפש''.

קרן יחד הציבה כיעד להגדיל את מספר החברים ל -15,000 ויצאה בקמפיין מדיה נרחב הקורא לציבור לבוא ולהצטרף לקהילת החסד הגדולה בישראל.