שרה נתניהו בטקס
שרה נתניהו בטקסצילום: קובי גדעון / לע"מ
רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו השתתפה היום (רביעי) בטקס חנוכת מרכז ההדרכה של שירותי הכיבוי וההצלה בנהריה, שנקרא על שמו של סמל אדר ברסנו הי"ד, לוחם צה"ל שנפל במבצע "צוק איתן".

בתחנת הכיבוי בנהריה, בה התנדב אדר הי"ד קודם גיוסו לצה"ל, ביום ובשעה בה נפל במהלך הקרב לפני שנה, נחנך היום מרכז ההדרכה. אדר נפל במהלך היתקלות עם מחבלים שחדרו לשטח ישראל, סמוך לקיבוץ עין השלושה, ועימו נפל גם סא"ל אמוץ גרינברג הי"ד.

רעיית ראש הממשלה שוחחה ארוכות עם בני משפחת ברסנו ואמרה, "חשוב לי לחבק ולחזק את הוריו של אדר, ליטל וגיל. הם בחרו לציין את היום הקשה הזה במעשה נפלא המנציח את זכרו של אדר במקום שהיה כל כך קרוב לליבו".

נתניהו העבירה לבני המשפחה מסר של אהבת עם ישראל העוטפת אותם והשתתפות העם בצערם הכבד. 

הוריו של אדר הי"ד, גיל וליטל, הודו לגברת נתניהו על התמיכה והליווי בשעות הקשות ועל כך שבחרה להגיע אל הטקס כדי לתמוך בהם במלאת שנה לנפילת בנם. בני הזוג ברסנו ציינו כי הם מעריכים עד מאוד את תמיכתה.

בצאתה מהאירוע פנו לרעיית ראש הממשלה מורים ותלמידים מבית ספר לחינוך מיוחד, הסמוך לתחנת הכיבוי, וביקשו לשוחח עמה. נתניהו, העובדת כפסיכולוגית חינוכית במערכת החינוך בירושלים, שקעה בשיחה ארוכה עמם ונפרדה מהם בהתרגשות הדדית.