הפינוי. הלילה
הפינוי. הלילהצילום: תושבים

משה ג' שפונה הלילה עם משפחתו ממאחז "מלאכי השלום" מספר לערוץ 7 על התחושות בעקבות הפינוי הלילי, ומדגיש כי המאבק עוד רחוק מסיום.

"גורשנו כעת בבזיון מ'מלאכי השלום'. לכאורה זה סצנריו ידוע מראש, אבל בכל זאת, לחוש זאת על בשרך זה מטלטל", סיפר משה זמן קצר לאחר השלמת הפינוי.

"הבזיון הוא בגלל חוסר האכפתיות של המדינה לבטחוננו. אנו, התושבים שנוסעים על הכביש החשוך והמופקר הזה יום יום עם נשים וילדים, מאמצים עיניים בחשיכה כדי לראות את המחסום, הצמיג הבוער או המטען שעל הכביש ומתפללים שהכול יעבור בשלום כי איך נשלוף את הקטנה מהסל-קל ומה נעשה עם הג'ינג'י שישן לו בבוסטר במושב האחורי ומה זה הדבר החשוד הזה מצד ימין מתחת לזיתים נקווה שזה לא בקת"ב במקרה - מעולם לא ראינו כל כך הרבה כוחות על הכביש כדי להגן עלינו כמו בשביל לגרש אותנו", ציין.

"העלבון הוא על חולשת הריבון", הוסיף משה, "כי ראינו את 'הלבן בעיניים' של החולשה הלאומית של רוה"מ ושר הביטחון. בדרך החשוכה והמפחידה הביתה לכוכב השחר אפשר לספור עשרות מבנים בדואיים בלתי חוקיים. וכלום. אבל יהודים מרימים ציליה? שומו שמיים- זה יותר מידי בשביל הצמד בוגי-ביבי. או כמו שנמסר לנו מלשכת רוה"מ היום- 'הרי לא תצפו שנאפשר לקיים יישוב לא חוקי'. נכון. סליחה שצייצנו".

"כבר בדרך חזור הפך לו הכביש להיות מפחיד מחדש. מה אומר לכם, כחות צבא על הכביש לא עושים לי את זה. הבסיס הנטוש משדר את חולשת הריבון", הדגיש, "חברים אנחנו עקשנים יותר מהחולשה ונחזור שוב ושוב. לנו יש חוזק פנימי שסופו לנצח וגם הצדק איתנו".

כאמור, כוחות גדולים של משטרה פינו לפנות בוקר את המאחז מלאכי השלום, שהוקם לזכרו של מלאכי שלום רוזנפלד הי"ד שנרצח בפיגוע ליד שבות רחל לפני יותר משבוע.

עשרות פעילים שהגיעו למקום בשל התראת פינוי וגירוש, נכנסו לתוך קרוואנים ומבנה עץ. לפנות בוקר הגיעו כוחות רבים של משטרה ומגב ופינו את המתיישבים.

מזכירות היישוב כוכב השחר גינתה את שר הביטחון ופרסמה הודעה בה נכתב בין היתר, "בוגי יעלון עשה תאונת פגע וברח בהתיישבות ובביטחון המתיישבים, צר לנו שבזמן שאנו מתמודדים עם טרור מתמקד שר הביטחון בגיבוי ראש הממשלה
דווקא בפגיעה באזרחי המדינה המתיישבים".