ציפי חוטובלי
ציפי חוטובליצילום: פלאש 90

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי הגיעה השבוע לביקור בשומרון, שם פגשה תושבים ואנשי ציבור. סגנית השר התייחסה למהפכה התודעתית שגרמו סיורי הפוליטיקאים ומובילי דעת קהל בשומרון.

"זה שינה עמדות של אנשי שמאל מובהקים לטובת ההתיישבות, בזכות סיורים חכמים המשלבים את היופי של השומרון, תוצרת השומרון והדברים הטובים שבו לצד אידיאולוגיה", אמרה חוטובלי והוסיפה, "זה קודם כל מהלך של הכירות עם השטח. רוב הדיונים מתהלים בין תל אביב לבין אולפן גל"צ ביפו או נווה אילן. זה לא קורה פה בכלל".

בימים אלו מתקיימת מערכת בחירות לראשות מועצת שומרון וסגנית השר סיפרה לתושבים על היכרותה עם ראש המועצה בפועל יוסי דגן המתמודד לתפקיד, "השומרון זקוק לאנשים שיכולים להביא להישגים ממשיים בשטח לצד דאגה אמיתית לרווחת התושבים. השומרון זקוק לניסיון האדיר שיוסי מביא איתו מכל שורות המערכת הפוליטית. היכולת לממש אידיאולוגיה במציאות הוא הכוח המניע של ההנהגה שיוסי דגן מביא".

תמיכת חוטובלי מתווספת לעשרות תמיכות של אנשי ציבור אשר הודיעו על תמיכתם ביוסי דגן לראשות המועצה האזורית שומרון ביניהם: השרים גלעד ארדן, ישראל כ"ץ, מירי רגב, זאב אלקין, ויריב לוין, ח"כ חיים כ"ץ, ח"כ מוטי יוגב, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, השר לשעבר גדעון סער, חברי הכנסת לשעבר אליקים העצני ואריה אלדד, ראש עריית אריאל אלי שבירו ועוד.