בישל את השער. מאור בוזגלו
בישל את השער. מאור בוזגלוצילום: יח"צ

הקבוצות הישראליות לא ממש הבריקו השבוע באירופה, ובאר שבע, כך מסתבר לפחות הצליחה לחלץ מהעניין תיקו.

במשחק הביתי שהתקיים הערב מול ת'ון השוויצרית, בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, השיגה הקבוצה תיקו 1-1, ותזדקק בגומלין בשוויץ בשבוע הבא, ליתרון של שער חוץ אחד לפחות כדי להמשיך ולשחק באירופה.

הקבוצה הדרומית, סוחבת איתה משקע כבר למעלה מעשור. מאז שנת 2004 לא רשמה באר שבע ולו ניצחון אחד באירופה, והתיקו היום לא הצליח לשנות את המצב הזה.

מבחינת בעלת הקבוצה, אלונה ברקת, שקיוותה שקבוצתה תתקדם השנה באירופה, מדובר בבשורה לא ממש טובה. היא גם זוכרת היטב שבדיוק בשלב הזה אשתקד, באותו מפעל, הודחה באר שבע מהמשך המשחקים.

באר שבע עלתה ליתרון 0-1 כבר בדקה ה-26 ממהלך יפה שהחל ברגלו של מאור בוזגלו שבישל לאובידיו הובאן, שראה רק רשת. בהמשך המחצית הראשונה, החמיצה הקבוצה לפחות שתי הזדמנויות פז לעלות ליתרון נוסף, שהיה כנראה מנצח את המשחק.

השוער של הקבוצה הדרומית הצליח במחצית השניה, להדוף שוב ושוב את הכדורים שאיימו על שערו,  אבל רגע לפני הסיום, כשריח הניצחון כבר באפם של האוהדים האדומים, הגיע בדקה ה-87 מהלך מוטעה.

הובאן, שהחמיץ מספר הזדמנויות משמעותיות, הכשיל שחקן שוויצרי ברחבה, ובעיטת הפנדל המדוייקת קבעה את תוצאות המשחק, ושלחה את באר שבע להתכונן היטב לגומלין.