דני גונן
דני גונןצילום: באדיבות המשפחה

בני משפחת גונן בלוד, מברכים על לכידתו של המחבל שרצח את בן המשפחה דני גונן הי"ד ליד המעיין בדולב ודורשים להטיל עליו עונש מוות.

בן דודו הרב איציק גונן, רב במכינה הקדם צבאית בלוד, אומר לערוץ 7 כי העובדה שהמחבל עסק בטרור, נתפס ושוחרר בעבר, מעידה על רפיסות, "איך ייתכן שאנשים שעסקו בטרור, לא הייתה כנגדם ענישה חזקה שתרתיע. כואב למשפחה שאדם שהיה מעורב ופעיל טרור שוחרר ורצח את דני, זה מראה את הרפיסות ואוזלת היד של מדינת ישראל כלפי המרצחים".

"הצדק צריך לצאת לאור", הוא אומר, "אנחנו שמחים שלכדו את הרוצחים השפלים ואם צריך נעמוד מולם ונגיד את הדברים. המשפחה סבורה שכל דם יהודי שנשפך צריך להיות על זה עונש חמור, דם יהודי הוא לא הפקר. מחבל שרצח בכוונה, עונש מוות היא האמירה הפשוטה.

מדובר כאן על מחבל שצפה על המעיין ותכנן את המעשה. באו יהודים לטייל במעין ביום שישי והרוצחים השפלים האלה נצלו את הרצון של דני לעזור להם. הוא רצה לעשות חסד, והם באו לגדוע אותו. המחבל ביקש הרי עזרה דני בא לעזור והם רצחו אותו".

הרב גונן אומר שלמשפחה חשוב שהירצחו של דני לא יהיה לשווא, "יש לדני ארבעה אחים ואימא, והמסר של המשפחה זה להמשיך את הטוב של דני ומצד שני לשדר תקיפות למחבלים. אנחנו נקים תלמוד תורה, גן ובית חסד על שמו בלוד, ומאידך חשוב לנו שתקום שכונה לזכרו. למשפחה חשוב שמותו של דני לא יהיה לשווא, הוא נהרג כשהלך לטייל בארץ ישראל, כמו אדם נורמלי והם עשו דבר לא נורמלי. אנחנו צריכים להמשיך לחיות חיים נורמלים בארץ ישראל ועל כל דם יהודי שנשפך צריכים לבנות שכונה בארץ ישראל".