אפל שולטת בשוק השעונים החכמים. החברה אולי לא עמדה בצפי המכירות שלה, ואכזבה את המשקיעים, אך היא הגיעה לנתח שוק של 75% ברבעון השני של 2015. כך עולה מדו"ח שפרסמה חברה ניתוח השווקים Strategy Analytics.
אפל מכרה ברבעון זה כ-4 מליון יחידות של שעוני ה-Apple Watch שלה. סמסונג מכרה כ-400 אלף יחידות, 300 אלף פחות מאשר הרבעון המקביל ב-2014. שאר החברות הפועלות בשוק מכרו ביחד כ-900,000 יחידות.
במונחים של אחוזים אפל, כאמור, נמצאת בפסגה בבדידות מזהרת עם 75%. לסמסונג 8% ולכל השאר 17%.
בסך הכל נמכרו ברבעון 5.3 מליון שעונים חכמים וזעת לעומת כמליון בלבד ברבעון השני של 2014, עלייה של יותר מ-450%. עם זאת, יש לציין, שעדיין לא מדובר בכמויות שמצביעות שהשוק כבר משוכנע לחלוטין בצורך בשעונים חכמים.