ערבי הקיץ בחבל יתיר הם נעימים במיוחד. כשהרוח ההררית נותנת את אותותיה ומביאה בריזה קרירה אל האזור כולו, זה הזמן לעזוב את המזגנים, לצאת אל השטחים הפתוחים ולבלות עם הופעות מהנות ועוד מגוון פעילויות בפסטיבל "לילות קסומים בחבל יתיר".

בין ההופעות בפסטיבל יתקיים המופע "נפגשנו" של יוצאי כוורת אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק, שיקפיצו את יער יתיר במסיבה עברית שמחה עם שלל הלהיטים שלהם מכוורת ועוד היום. עוד יתקיימו ערב נשי עם הרבנית ימימה מזרחי והזמרת דין דין אביב שתארח את מיקה קרני, מופע על חושי מדהים של אמן האשליות אמיר לוסטיג וערב ניגון עתיק מהפנט בסוסיא הקדומה.

מלבד ההופעות יתקיימו גם סדנאות קדרות לכל המשפחה עם האמנית סיגלית ברייר, סיור וסדנאות במפעל "עשבי קדם", יום פתוח באתרים סוסיא הקדומה ויקב שוקק, סיורים מודרכים ברחבי חבל יתיר ועוד.

יום שני 27/7 - ערב נשי "עולה מן המדבר" במושב מעון

ערב עוצמתי ומרגש לנשים. חוויה רוחנית וערכית עם הרבנית ימימה מזרחי בשיחה מרתקת, והופעה מיוחדת של דין דין אביב מארחת את מיקה קרני במיטב השירים שלהן. במקום דוכני אמנות, מזון ועוד.

יום שלישי 28/7 - אמיר לוסטיג בטיילת האחים בסנסנה

אמן האשליות אמיר לוסטיג מגיע להדהים את הקהל במופע חושים ואשליה לכל המשפחה.

יום רביעי 29/7 - פסטיבל ניגון עתיק בסוסיא הקדומה

חווית ניגון וסיפור לכל המשפחה במערות סוסיא הקדומה. ניגונים עתיקים בכלי נגינה אותנטיים, מספרי סיפורים במערות הקדומות, זחילה במנהרות המילוט, שחקני רחוב ומיצג אור קולי.

במקום גם מרכז מבקרים עם תוצרת מקומית ובית קפה הפעיל לאורך שעות היום. הפעילות בין השעות 16:30-20:00. הזמנות בטלפון 1599-500-037

יום חמישי 30/7 - "נפגשנו" מסיבה עברית עם אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק

אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק, שעומדים מאחורי כמה מהלהיטים הגדולים ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית, נפגשים שוב על במה אחת למופע שמח וסוחף הכולל ממיטב שירי להקת כוורת, ואת הלהיטים המוכרים והאהובים של כל אחד מהם.

המופע יתקיים בנוף הפסטורלי של יער יתיר, על שפת הבריכה בישוב ליבנה, תחת כיפת השמיים.

יום שישי 31/7 - שישי-חופשי בחבל יתיר

שלל אתרי חבל יתיר יפתחו את שעריהם בפני המבקרים, עם סיורים מאורגנים, סדנאות, טעימות ועוד.

אתר סוסיא הקדומה יהיה פתוח עד הצהריים לסיורים, ביקב שוקק יוצעו למכירה יינות, פרחים, שוקולדים ועוד, האמנית סיגלית ברייר תעביר סדנאות קדרות לכל המשפחה, במפעל עשבי קדם יעבירו סיורים במקום וסדנת הכנת בשמים לילדים ללא תשלום, מרכז סיור ולימוד סוסיא ידריכו מגוון סיורים מרתקים ברחבי חבל יתיר, טיולי ג'יפים עם "דני במדבר" ועוד.

לפרטים נוספים והזמנות: מוקד מידע תיירות חבל יתיר: 1599-575758 ובאתר האינטרנט: www.goyatir.co.il