במכבי ת"א משלימים את ההכנות לקראת המשחק מחר (20:30) בבלומפילד נגד ויקטוריה פלזן מצ'כיה, בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, ויודעים כי מדובר ביריבה לא פשוטה כלל.

במסיבת עיתונאים שערכה הערב הקבוצה, אמר המאמן סלאבישה יוקאנוביץ' כי "פלזן היא קבוצה קשוחה, הם רגילים לשחק באירופה אך אני בטוח שנצליח ליצור להם הרבה בעיות".

הוא הבהיר כי הביתיות משחקת תפקיד משמעותי. "באיצטדיון שלנו, עם האוהדים שלנו אנחנו קבוצה מסוכנת מאוד.אם נעבוד כקבוצה, נצליח ליצור מצבים. בלומפילד הוא מקום מאוד רועש. במשחק הקודם האוהדים היו נהדרים ואני מאמין שהקבוצה תשחק עוד יותר טוב מחר אל מול הקהל הזה".

עם זאת הוא מודע שהקבוצה טרם התחברה. "במשחק האחרון לא שיחקנו היטב, יש לנו הרבה מקום לשפר דברים אך הזמן קצר. אני בטוח שהשחקנים שלי יציעו מחר את המשחק הכי טוב שלהם עד כה ויעשו הכל כדי לנצח את המשחק".

הקפטן ערן זהבי הבהיר כי "פלזן היא קבוצה מצוינת, מאומנת שרצה כבר זמן ביחד. הם לא סתם הגיעו פעמיים לבתים של הצ'מפיונס. אנחנו מוכנים לאתגר".

הוא התייחס לסיכויים לנצח מחר והבהיר: "אני מבטיח לאוהדים שנעשה הכל כדי לעבור את המפגש הזה. אני מקווה שנשב באמצע אוגוסט למסיבת עיתונאים של שלב הפלייאוף של הצ'מפיונס. אני חושב שהסיכויים הם חמישים-חמישים. כשנעלה למגרש לא נהיה רגועים. זו תהיה אופרה אחרת עם הקהל מאחורינו, ואני מקווה שבסיום המשחק אנחנו נהיה עם היד על העליונה".

מאמן פלזן, מירוסלאב קובק, אמר במסיבת העיתונאים כי הכל פתוח. "אני לא אוהב שקובעים מי פייבוריט במשחק כדורגל. האמת תקבע על הדשא. מחר שתי קבוצות מנוסות וחזקות יעלו לכר הדשא ויהיו הרבה שחקנים בינלאומיים על המגרש. המשחק יחל בתוצאה 0:0 ויש לנו הרבה כבוד למכבי תל אביב".

הוא החמיא למארחים וציין כי "למרות שהם הפסידו במשחק אחד בהתמודדות הקודמת, היה ברור מי יותר טובה מבין הקבוצות בשני המשחקים. מכבי שיחקו טוב גם כאשר הם הפסידו".