הפגישה בלשכת בנט
הפגישה בלשכת בנטצילום: יח''צ

שר החינוך נפתלי בנט נפגש היום (א׳) בלשכתו עם נציגי הארגונים הפועלים למען קהילת הלהט"ב בישראל.

השר יזם את הפגישה במטרה להבין את צרכי הנוער ה''גאה'' בבתי הספר ובמערכת החינוך כולה. נציגי הארגונים הציגו לשר תמונת מצב של קהילת הלהט"ב בחברה הישראלית, ויחד הם דנו בדרכים האפשריות לסיוע.

''שמעתי דברים קשים על התנהלות קשה שנתקלים בה ילדים ונוער עד כדי רצון לאובדנות והדברים חמורים ומדאיגים", אמר בנט. ''לא אקבל במערכת החינוך פגיעה באיש על בסיס דת, גזע, נטייה מינית או נטייה פוליטית".

לדבריו אלה ימים קשים שיכולים גם להפוך לימים של הזדמנות, כלשונו. ''במסגרת מסע ההקשבה שאני עורך מאז כניסתי למשרד נפגשתי היום עם הארגונים הגאים, לצערי בנסיבות אקטואליות מצערות. בישיבה הודעתי שנגדיל כפי שהמלצתי את התקציבים לארגון הנוער לנוער גאה, כדי שבני נוער הסובלים מהצקות ופגיעות יקבלו את הליווי והתמיכה''.

עודד פריד, מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב בישראל, אמר כי "לקהילה הגאה צרכים רבים ומגוונים ממערכת החינוך, כפי שהוצגו לשר. אנחנו מברכים על זימון הפגישה, ונשמח לקיים פגישות נוספות עם חברי כנסת מהבית היהודי ועם שרי הממשלה. בפגישה עלו סוגיות חשובות, אנחנו נמשיך לעקוב אחר פעילות השר והמשרד ונמשיך ליזום הצעות ורעיונות להמשך".