תיעוד השוד במצלמות האבטחה

כתב אישום יוגש הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב העיר שדרות, בשנות ה-30 לחייו, בגין שוד מזוין של קיוסק בעיר ביום חמישי האחרון.

בעל הקיוסק אמנם לא דיווח למשטרה על האירוע, אולם מידע שהתקבל אצל רכז המודיעין של משטרת שדרות הוביל את השוטרים אליו.

בתום חקירה מהירה ולאחר שצפו השוטרים בסרטון מצלמות האבטחה של הקיוסק, התחקו השוטרים אחר עקבותיו וזהותו של החשוד בשוד, תושב שדרות בשנות ה-30 לחייו.

בעל הקיוסק נשאל על ידי חוקרי משטרת שדרות מדוע לא התלונן במשטרה, והשיב כי הוא מכיר את השודד ופחד שמא זה יפגע בו בעקבות תלונתו.

בחקירה עלה כי השודד נכנס לקיוסק על מנת לקנות בירה. בשלב מסויים ניגש לדלפק, שלף אקדח ואיים על המוכר תוך שהוא מבקש לקבל את הכסף מהקופה. לאחר ששדד באיומי אקדח כ- 2,000 ש"ח ובקבוק אלכוהול נמלט מהמקום.

ביום שישי האחרון, יממה לאחר השוד, נעצר החשוד בביתו על ידי שוטרי הסיור של משטרת שדרות. בחקירתו הכחיש כל קשר למעורבות באירוע וזאת על אף שנצפה בבירור בסרטוני מצלמות האבטחה. באותו היום הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע, ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

היום צפויה כאמור פרקליטות מחוז דרום להגיש כנגדו כתב אישום בבית המשפט המחוזי באר שבע בגין שוד מזוין.

מפקד משטרת שדרות, סגן ניצב אפי שימן, ציין את העובדה שהשוד פוענח למרות שלא התקבלה כל תלונה במשטרה, "החשוד נכנס ללא מורא בצהרי היום לקיוסק ושדד באיומי אקדח את מוכר הקיוסק על אף היכרות מוקדמת ביניהם. בעזרת מאמץ מודיעיני שתורגם לחקירה מהירה ובהמשך לפעילות מבצעית נחושה עצרנו את החשוד בביתו".

"על מנת שנוכל להילחם בפשיעה באפקטיביות ולהעניק שירותי משטרה מיטביים לכל אזרח, חשוב לי להעביר מסר לציבור שומר החוק שלא יהסס לפנות למשטרה ולדווח על אירוע פלילי מכל סוג שהוא", הוסיף שימן.