ישי ריבו
ישי ריבוצילום: אריה מינקוב

בשל עומס החום הכבד שפקד את מדינת ישראל בשבוע האחרון נהנו חניכי תנועת הנוער אריאל במחנה הקיץ שמתקיים ביער קרן הכרמל, מהופעה מלאה של הזמר ישי ריבו.

ההופעה התקיימה כחלק מתוכנית מגירה שהוכנה לתרחיש שבו מזג אוויר קיצוני יפקוד את אזור המחנה. מלבד ההופעה, החניכים נהנו מפעילויות חינוכיות, אקסטרים והפעלות מגוונות שנערכו באזורים מוצלים בסביבת המחנה.

על אף גל החום הכבד, בתנועה הודיעו להורים בשבוע שעבר כי הפעילות המתוכננת תתקיים כסדרה, אולם תותאם במקרה הצורך לתנאי מזג האוויר. בנוסף נפרסו השנה ביתר שאת מתקני מים קרים לשתיה וציליות לרווחת אלפי החניכים שפקדו את מחנה הקיץ.  ​​

הפעלת המחנה ויציאה לטיולים ממנו נעשו בהתאם להנחיות משרד החינוך ו'חדר מצב' של מנהלת הטיולים, כאשר את המחנה ליוו מקרוב צוות מרפאה מקצועי בראשות רופא שעקבו אחר טמפרטורות החום בשטח והעניקו הנחיות בהתאם.

במהלך השבוע, ההורים עודכנו מצד הנהלת התנועה על הצעדים שננקטו בעקבות גל החום. ראשי ''אריאל'' ביקשו להרגיע את ההורים והבהירו כי אין סיבה לדאגה לאור הערכות מוקדמת לתרחיש קיצון של מזג האוויר. "נמשיך להפיק את המירב עבור אלפי החניכים בכל מזג אוויר" נמסר מהתנועה.