תהיו חיוביים
תהיו חיובייםעטיפת האלבום

ליפא שמעלצר ואמן המוזיקה האלקטרונית מאט דאב באלבום חדש. אחרי ששירו האחרון "בן פייגא" גרם לסערה רבתי והושמע רבות בכל כלי התקשורת במדיה החרדית ומחוצה לה, משחרר הזמר החסידי, ליפא שמעלצר, את אלבומו החדשני לחנויות תחת השם שאולי אומר הכל – "תהיו חיוביים".

כהרגלו, מצליח ליפא להפתיע כל פעם מחדש עם שירים מקוריים במיוחד ועם רעיונות חדשניים ומרתקים שעוד לא נשמעו במחוזותינו. כך לדוגמא, בשיר הנושא את השם המקורי "בו"ה" (ראשי תיבות ברכה והצלחה) מעביר ליפא בצורה מרתקת את חוויותיו המרגשות מביקוריו בבתי גדולי ישראל בהם הגר״ח קנייבסקי, האדמו״רים מסקולען וטהאש.

בעוד בגרסא האמריקאית של האלבום 13 שירים, בזו הישראלית יש 15 רצועות. שני שירים באלבום, האחד הוא ״בו״ה״ האמור והשני הוא ״עגל״ המספר על נהירת ההמונים אחרי עגל הזהב - תורגמו לעברית.  

בשיר "רעב" ליפא עוסק בסוגיה הבינלאומית - העלאת המודעות לילדים רעבים בעולם, בשיתוף עם אגודת "עצור את הרעב עכשיו", ובשיר "הכל תירוצים" הוא מגלה הומור עצמי ביחס לשלל ההסברים של אלו שאינם עולים לארץ ישראל.

אצל ליפא כמו ליפא אף פעם לא משעמם... והוא מארח באלבום שורת כוכבים מעניינים שמוסיפים נופך ליצירה העשירה, ביניהם החזן המצוין יעקב למר, איש הרדיו מישראל עמי מימון, חברי להקת 'היום השמינ' ומאט דאב עצמו שתורם גם מקולו לאלבום המרתק והייחודי. את עטיפת האלבום הססגונית עיצב לויק טובול.

עם צאת האלבום לחנויות המובחרות משחרר מתוכו ליפא את להיט החתונות הקיצי החדשני שפותח את האלבום - "מה נשתנה" בו נוטלים חלק ילדיו של ליפא ובאנלוגיה לטקסט מההגדה הוא שואל את הזוג ״מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?! שבכל הלילות יש שמחות אבל הלילה הזה... זה אתם!״