ראו באורי
ראו באוריעטיפת הסינגל

את 'ראו באורי' הוא כבר הוציא לפני חודשיים ואפילו צילם לו קליפ. כעת הוא מביא לנו את 'ישמח חתני' העתיק בלחן חדש, שלו ושל אשתו לילך, כזה שירענן לכם את שולחן השבת של הקיץ.

*****

ירושלים מעבירה הילוך בחגיגות הקיץ שלה. מי שאוהב שוקי לילה, יכול לבקר בשוק כזה מדי יום חמישי. מופעים חינמיים של אמנים יתקיימו בכיכר ספרא, פסטיבל בינלאומי לתיאטרון בובות ייפתח בראשון הקרוב, ותוך כדי יריד חוצות היוצר המתקיים בימים אלה חוגג 40. פרט לאלה, מוזיאוני ירושלים משופעים בתוכניות לילדים. רק להניע את האוטו ולעלות לבירה.

*****

גבי ברלין, מלך ערבי השירה בציבור, מבשל אלבום חדש. השיר הראשון מתוכו 'איזהו עשיר' שיוצא בימים אלה לרדיו, נכתב בעבורו על ידי יוסי גמזו ויוסי גרושקה. "איזהו עשיר מי שיש לו שיר, זה מה שמצמיח לו כנפיים", נכתב בשיר שכל כולו אהבה לשירה ולשמחה שהיא מביאה.

*****

'רואים רחוק' הוא ספרה החדש של אורנה בורדמן, שהפעם לוקחת את קוראיה אל תקופת השופטים. עם ישראל יושב בארצו, אבל דווקא אז פוזל לעבר אלילי הסביבה ומשחית את מידותיו. אחד השיאים הוא נידוי שבט בנימין שמאיים לכלותו. בתוך כל זה עטרה ואיתן מחליטים להינשא, לשבור את החרם ולקומם את השבט. האם יצליחו? הוצאת ידיעות ספרים.

*****

שני מופעים מסקרנים ב'גולה' שבפתח תקווה: בחמישי הבא חנן בן ארי, שפרץ למצעד של גלגלצ ובהחלט לא מתכוון לעצור שם, עם מופע חשמלי משירי האלבום שבדרך. בשלישי שאחריו, ערב של מוזיקת פולק-רוק מקורית למילותיו של הרב קוק, במלאות 80 שנה לפטירתו. הרב יובל פרוינד יוביל, ארז לב ארי יתארח.

[email protected]