נתב"ג: מתמודדים עם העומס, אין עיכובים

היום (חמישי) נשבר השיא של כל הזמנים בנמל התעופה בן גוריון, בו עוברו מעל 79,800 נוסעים ב-457 תנועות מטוסים. גם חודש אוגוסט כולו שובר את שיאי כל הזמנים בנתב''ג עם מעל שני מיליון נוסעים בטיסות בינלאומיות.

לאחר שחודש יולי הסתכם בעלייה של 20% בתנועת הנוסעים בנתב"ג ותנועת המטוסים עלתה ב-10% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, קיץ 2015 שובר את שיאי תנועת הנוסעים ותנועת הנוסעים שבה ומכה את כל התחזיות.

ברשות שדות התעופה נערכו להתמודד עם הגידול הדרמטי בתנועת הנוסעים הקיץ והתגייסו להוציא את המוני בית ישראל לחופשתם. בין השאר הוטמעו אמצעים טכנולוגיים חדשים המאפשרים לנוסעים הליך צ'ק אין עצמאי לטיסה כדי לאפשר לטסים לצאת מנתב"ג ברמת שירות גבוהה. 

הסכם השמיים הפתוחים הרחיב מאוד את מגוון חברות התעופה והאפשרויות לטוס במחירי טיסות מוזלות, וממנו נהנים היום כלל הצרכנים. כמו כן לקראת הקיץ פתחה רשות שדות התעופה את חוזי בתי הקפה כדי להוזיל את עלויות הקפה והמאפים לצרכנים בטרמינל 3 וכדי לאפשר ליוצאים לחופשת הקיץ ליהנות ממחירים נמוכים וממגוון רחב של אפשרויות.

ברשות שדות התעופה שבים וממליצים לנוסעים לבצע את הליך הצ'ק אין כבר בבית, להדפיס את כרטיס העלייה למטוס ולהתחיל את החופשה בנמל התעופה בן גוריון.

בנתב"ג נוספו עמדות ביומטריות בביקורת הגבולות וכן שיפורים שנועדו לשרת את ציבור הנוסעים ולשפר את חווית היציאה והכניסה מהארץ.