יצאו במחאה כלפי הבעלים הוותיק? אוהדי חיפה
יצאו במחאה כלפי הבעלים הוותיק? אוהדי חיפהפלאש 90

הכדורגל הישראלי במיטבו. מחזור אחד בלבד עבר על מועדון הכדורגל של מכבי חיפה, וזו כבר נערכת לבצע את העברת הקיץ הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי מזה כמה שנים.

כזכור, רק אמש (מוצאי שבת), הפסידו השחקנים בירוק לעולה החדשה בני יהודה תל אביב, לאחר שזו כבשה לרשת החיפאים שלושה שערים בצורה קלילה למדי. 

שני חילופים נעשו מיד במחצית המשחק, כשיוסי בניון הכוכב ומי שאמור להנהיג את הקבוצה הירוקה ואלירן עטר החלוץ בין הטובים בישראל כיום, הוחלפו על ידי המאמן רוני לוי באיסמעיל ריאן ושובל גוזלן הצעירים. 

חילוף במחצית המשחק אין זה דבר שבשגרה, ולאחר זמן מה אכן התברר כי הייתה סיבה לשני החילופים הללו.

בעוד שהיריבות בין יוסי בניון לרוני לוי ידועה כבר זמן רב, ונראה שהקפטן רחוק מלהראות את כושרו ואת יכולותיו שהביאו אותו לשחק ברמות הגבוהות ביותר באירופה רק לפני שנתיים, החילוף של החלוץ הטוב ביותר בסגל הירוקים, אלירן עטר, היה תמוה מאוד.

לאחר המשחק התברר כי מאמן הירוקים לוי, בא בתלונות אל החלוץ שאינו מסייע בעבודת ההגנה לחבריו לקבוצה, החלוץ ענה למאמן, וזה בחר בתגובה להחליפו. 

הבוקר (ראשון) התפתחה העלילה בין החלוץ המוכשר למאמן הקפדן והקשוח. עטר הגיע אל אימון הבוקר וגילה לתדהמתו כי ארונו האישי נעול ונאמר לו כי נכון לעת עתה הוא מושעה מהקבוצה ואין לו רשות מהמאמן לוי להתאמן עם חבריו לקבוצה.

עטר הגיע לחיפה רק לפני חצי עונה מקבוצת ריימס שבצרפת עם יוסי בניון הקפטן ואיתי שכטר שהגיע גם הוא מצרפת, מחזיק בחוזה היקר ביותר בקבוצה. עטר הוא אחת הסיבות להצלחתה של חיפה בחצי העונה שעברה והוא זה שבמו רגליו הביא אותה למרחק נגיעה מהשתתפות במפעלים האירופיים, האם השחקן המוכשר ביותר בסגל הקבוצה בדרך לשלם את המחיר על הפסד ראשון לעונה?

אצל האוהדים החיפאים הדבר מתקבל בצורה קשה ביותר. לאו דווקא בגלל יכולתו של החלוץ המוכשר, אלא בעיקר בשל חוסר השקעתו לדבריהם, של הבעלים יענקלה שחר בקבוצה הירוקה. האוהדים החיפאים טוענים כי במשך הקיץ כולו אלה התריעו על סגל הקבוצה שלא התחזק מלבד שני שחקנים זרים ושניים ישראלים. האוהדים אומרים כי בקרוב יצאו בגל מחאה כלפי הבעלים שחר, אם לא יעשה שינוי מהותי בקבוצה הירוקה.

מה שהפסד אחד, במחזור הפתיחה, יכול לגרום לקבוצת כדורגל ישראלית.