אחד לאחד תורמים לכבוד החג

מיזם חדשני בתחום החסד בישראל. קרן "אחד לאחד" מציגה ממשק תרומות ייחודי המאפשר שקיפות מלאה על כספי התרומה ומבטיחה כי כל שקל שנתרם מגיעה למשפחה שזקוקה לו באמת.

הרב יצחק נריה יו"ר הקרן שוחח עם ערוץ 7 על הפעילות: "מדובר בקרן של הציונות הדתית עבור משפחות חלשות מהציונות הדתית. עד היום היינו תורמים 10 מיליון ש"ח בשנה מחוץ לאור הזרקורים והיום אנחנו יוצאים לציבור כי צרכי עמך ישראל מרובים".

הרב מדבר על הייחודיות של האתר ומצהיר: "אנחנו משיקים אתר אינטרנט שהושקע בו מחשבה מרובה וממון רב, אתר שמאפשר לנו להראות לתורמים שהתרומה שלהם הולכת בדיוק למקום שאליו היא צריכה להגיע. הכול  שקוף, הכל גלוי".

לדבריו, כל המשפחות הפונות נבדקות באופן מעמיק ויסודי. "אנחנו מרגישים שליחים של התורמים ולכן כל משפחה נבדקת בשבע עיניים בצורה יסודית, לראות מה מצבה והאם ולמה היא נזקקת כדי שנוכל לסייע להם באמת ובאופו שיעשה להם חג שמח יותר".

יהודה עם שלם, מנכ"ל קרן "אחד לאחד", מדבר על קונצנזוס של כל רבני הציונות הדתית. " אני חושב שעצם האיחוד הזה סביב הנושא של החסד הוא בשורה. אנחנו נותנים למי שבאמת נזקק, המענק שלנו הוא דיפרנציאלי, נותנים למי שנזקק את מה שהוא צריך כדי לחוג את החג בצורה ראויה".

המנכ"ל מדגיש את מה שבעיניו הוא החשוב והחדשני ביותר במיזם. "דבר נוסף מיוחד זה ש-100% מהתרומה עוברת לנזקק וזו בשורה ענקית. התורם יודע שהוא תורם 10 שקלים, אז 10 שקלים מגיעים למשפחה אחד לאחד באופן ישיר בלי עמלות, בלי הוצאות משרדיות, בלי כוח אדם וכדומה, 100% למשפחה".